ادامه جنگ تحمیلی دشمن در خاکریز مجازی


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۸
کد خبر: 1898261

سردار مهدوی به تداوم جنگ تحمیلی دشمن علیه انقلاب اسلامی در خاکریز مجازی اشاره کرد و گفت: بسیجیان باید با جهاد تبیین و بصیرت نقشه دشمن را شکست دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی امروز در گردهمایی فرماندهان پایگاه های بسیج در قاینات اظهار کرد: عملکرد بسیج در این شهرستان درخشان و خوب است، بسیجیان هر کجا که مستقر شده اند به درستی نقش و وظیفه خود را انجام داده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه نقش بسیج را در همه عرصه ها بی نظیر دانست و افزود: حضور مردم و نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس باعث شد موقعیت جنگ و جبهه ما برای تغییر و در عملیات های متعددی که حماسه های بزرگی داشت، این شد که رزمندگان نگذاشتند یک قطعه از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

وی با اشاره به اتحاد بلوک شرق و غرب در حمایت از صدام جنایتکار و علیه انقلاب اسلامی گفت: اما وقتی خدا خواست ما را یاری کند نتیجه را هم دیدند و آن هم با حمایت نیروهای مسلح و نیروهای مسلح بود. حضور نیروهای مردمی این دشمن که شکست خورد.

سردار مهدوی خطاب به بسیجیان گفت: زمانی که ملت ایران اسلامی در روز عاشورا حرکت کردند، خداوند به آنها کمک کرد تا نقشه های شوم دشمن نقش بر آب شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تنها راه نجات بشریت را پیروی از فرهنگ بسیجی عنوان کرد و تصریح کرد: بسیجی مردمی توانست در منطقه خاورمیانه صورت دشمن را مالش دهد و از او بکاهد. خشم منطقه، پس امروز بسیجیان امید مستضعفان و الگوی آزادی خواهان جهان هستند.

وی به استکبار و هراس رژیم صهیونیستی از بسیج مردمی اشاره کرد و افزود: داستان رشادت ها و رشادت های بسیجیان به گوشه و کنار جهان رسیده است و بسیاری از کشورهای جهان به دنبال نقشه های طراحی و اندیشیده شده توسط بسیجیان هستند.

سردار مهدوی با تاکید مجدد بر اینکه حضور بسیج در میدان باعث رعب و وحشت دشمن می شود، ادامه داد: امروز دشمن همه جا شکست خورده است به همین دلیل در جنگ نرم به مسائل اجتماعی روی آورده است و به دنبال خالی کردن جوانان ما و دور نگه داشتن آنهاست. از مسجد و اساس بسیج و ارزش هاست.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با انتقاد از بی توجهی به فضای مجازی گفت: جوانان ما امروز متاثر از فضای مجازی هستند و وظیفه ماست که با جهاد آنها را به راه راست هدایت کنیم.

به گفته وی، امروز سنگر دشمن از جبهه ها به خانه ها آمده است و دشمن در فضای مجازی جنگ تحمیلی 8 ساله را در ابعاد گسترده تری ادامه می دهد و وظیفه شفاف سازی و اطلاع رسانی و ارتقای آگاهی را دارد. جوانان به عهده شما بسیجیان و هر اطلاعی است. اگر در جامعه بیشتر باشد، انحطاط و انحراف جوان کمتر می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید