مهمترین برنامه ما بازی های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک است

ساعت: 13:33
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923499

توصیف ابحیارم مربی بانوان از شرایط تیم ملی;

ابهای آرام مربی تیم ملی بانوان گفت: تمامی تیم ها اعم از کادر فنی، ورزشکاران و فدراسیون طبق برنامه ریزی های انجام شده به سمت اهداف مهمی حرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهسا مجالی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، گفت: اردوهای تیم ملی با قدرت پیش می رود و ورزشکاران با وجود سرمای هوا بدون وقفه تمرینات خود را پشت سر می گذارند با تدابیر فدراسیون و ستاد فنی. این اردوها تا چند روز به شهر بوشهر منتقل می شود تا ورزشکاران با توجه به شرایط آب و هوایی آمادگی بهتر و موثرتری داشته باشند.

وی درباره روند آماده سازی تیم ملی و مسابقات پیش رو بیان کرد: با توجه به مسابقات پیش رو و برنامه ریزی های انجام شده، هدف اصلی ما این است که ورزشکاران را برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو به اوج آمادگی برسانیم و سپس سهمیه المپیک را کسب کنیم. . دستیابی به این اهداف نیازمند حمایت همه جانبه است و خوشبختانه شاهد اقداماتی در این راستا از سوی فدراسیون از جمله ساخت و تجهیز سالن تخصصی در کنار دریاچه بوده ایم که روند تمرینات ما را تسهیل و بهبود بخشیده است.

مجللی حضور مربی درجه یک جهان در ایران را بسیار ارزشمند ارزیابی کرد و ادامه داد: استفاده از پدرو سنا دانش فنی و فنی ورزشکاران و مربیان را افزایش داد و باعث شد که ورزشکاران سطح اول جهان به نکاتی توجه کنند. به ورزشکاران کشورمان منتقل شود.” قطعا این امر در کسب نتایج بهتر و آینده این ورزش در ایران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش همه و با حمایت بیشتر مسئولان بتوانیم مثل همیشه شاهد سربلندی ورزشکاران خود در میادین بین المللی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید