نحوه واگذاری جایگاه های تحویل میوه شب عید در کابین های شهرداری شهرکرد اعلام شود

ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804396

محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد گفت: شرایط و ضوابط واگذاری جایگاه های تحویل میوه در شب عید هر چه سریعتر اعلام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد تقی جاپلگی شهردار شهرکرد امروز در جلسه شورای سازمان ساماندهی مشاغل و محصولات کشاورزی با اشاره به ایام پایانی سال و تلاش مردم برای تهیه میوه گفت: هدف این شهر کنترل بازار است. و نیازهای مردم را برآورده کند.

جاپلاگی افزود: با توجه به شرایط کنونی جامعه و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم در نظر داریم با نظارت و حساسیت بیشتر نسبت به توزیع میوه های شب عید شهروندان اقدامات لازم را انجام دهیم.

شهردار شهرکرد گفت: در ایام پایانی سال باید تلاش تیم سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری شهرکرد مضاعف شود تا شهروندان با آسایش و رفاه بیشتر سال نو را جشن بگیرند.

جاپلاگی ادامه داد: به منظور بهبود و رفاه حال شهروندان و همچنین جلوگیری از تنش در بازار، میوه های عید سعید فطر با نرخ مصوب دولت در غرفه ای مشخص عرضه می شود.

وی یکی از برنامه های در دستور کار را تسهیل دسترسی شهروندان به مبادی عرضه میوه شب عید و انجام گشت های مشترک با دستگاه های نظارتی برشمرد و گفت: شرایط و نحوه واگذاری محل های تحویل میوه شب عید به شرح زیر اعلام شود. ممکن است به زودی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید