نظام استکبار جهانی ضربه فرهنگ شهادت خورده است

ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798910

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: امروز نظام استکبار جهانی مورد ضربه فرهنگ شهادت و ایثار قرار گرفته است و اگر با آن مخالفت نشود جای تعجب است. امروز از توهین ها و هجمه های نظام استکباری شاهنشاهی آموخته ایم که در مقابل شهدا پیشانی بلند کرده و با استکبار مقابله کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان شنبه شب در مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشکده شهید بندرعباس با بیان اینکه بر شهدا و امام جماعت هرمزگان درود می فرستیم، گفت: درود می فرستیم.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر اینکه امروز هجمه شدید دشمنان اسلام بر فرهنگ شهادت، ایثار و شهادت است، گفت: این فرهنگ دشمنان را ذلیل کرده است. زیرا فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در روح ملت دارد.
عبادی زاده با اشاره به اینکه هجمه های هولناک امپراتوری دشمن هالیوود نشان دهنده ترس آنان از فرهنگ شهادت است، گفت: امروز عزت ایران مدیون این مجاهدان و رشادت های این شهداست.
وی افزود: امروز نظام استکبار جهانی مورد ضربه فرهنگ شهادت و ایثار قرار گرفته است و اگر با آن مخالفت نشود جای تعجب است; امروز از توهین ها و هجمه های نظام استکباری شاهنشاهی آموخته ایم که در مقابل شهدا پیشانی کنیم و در مقابل استکبار بایستیم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: دانش آموزان شادی که در این دانشکده میزبان دو شهید و دانش آموزان عزیز بر سر سفره شهدا هستند، درس ایثار، گذشت و آرمان های شهدا و علم را خواهند آموخت. مهارت‌ها و زندگی در مسیر آرمان‌های شهدا: «شما با الهام از شهدا در کلاس درستی درس‌ها و تمرین‌های زندگی را یاد خواهید گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید