نکونام تغییر قانون به نفع پرسپولیس را مسخره کرد

نکونام تغییر قانون به نفع پرسپولیس را مسخره کرد

جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فوتبال خوزستان اظهار داشت: از هواداران خود متشکرم، این پیروزی متعلق به آنهاست، انرژی و قدرتی که امروز دادند واقعا به تیم ما کمک زیادی کرد و خدا را شکر که بودیم. خجالت نکشیم، موفق شدیم بازی را ببریم و سه امتیاز را با عشق به هواداران بدهیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و فولاد بازی می‌کند تا گل نخورد، می‌دانستیم که می‌خواهند بازی را از ریتم خارج کنند و با بچه‌ها صحبت کردیم تا با سرعت بخشیدن به بازی جلوی آن را بگیریم تا به موفقیت برسیم. در نیمه اول ریتم بازی ما کمی پایین بود و آن چیزی که من می خواستم نبود.

وی افزود: در نیمه دوم موقعیت ایجاد کردیم و کاملا در محوطه جریمه حریف بودیم و اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. همه ما روی این موضوع متمرکز بودیم که یار نداشتیم و شرایط در پایان بازی برایمان سخت شد، اما در عین حال می توانستیم در ضد حمله گلزنی کنیم. به جز یک مرحله به حریف فرصت ندادیم و سازماندهی خوبی داشتیم. با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم، توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: یک نکته را به هوادارانمان بگویم، همه می خواهند ما ببازیم! خیلی ساده و شفاف، آنها می خواهند تیم ما به نتایجی که دوست دارند نرسد. من فقط به هواداران و بازیکنانمان گفتم که باید تمرکز داشته باشیم و کارمان را انجام دهیم. وظیفه ما این است که به خاطر مردم کارمان را انجام دهیم، اما باید روی اتفاقات تمرکز کنیم تا به نتیجه برسیم. ما تا الان کار بزرگی انجام داده ایم و اگر شرایط ایده آلی که برای استقلال می خواستیم فراهم می شد خیلی زودتر جشن قهرمانی می گرفتیم.

نکونام با یادآوری این جمله تاکید کرد: همه، همه کار می کنند تا نتیجه نگیریم. با این حال بازی های تیم های دیگر با هواداران انجام می شود. اگر یک نفر ما را دنبال کند و بخواهد پا به اینجا و آنجا بگذارد، همه اتفاقات و قوانین تغییر می کند، اما می توانید ببینید که چه اتفاقی برای تیم حریف می افتد. در ورزشگاه پاس قوامین هم بازی کردیم اما هوادار نبود اما طرفداران حریف هستند! من دوست دارم ببینم همه تیم ها مقابل هواداران بازی می کنند، 100000 هوادار می آیند و مردم از بازی ها لذت می برند.

وی تصریح کرد: افرادی هستند که طرفدار این رنگ هستند و در فوتبال تصمیم می گیرند. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که هر تیمی که لیاقتش را دارد روز آخر قهرمان شود.

سرمربی استقلال درباره این حکم گفت: داوری که خوب و قوی است اصلا نباید درباره او صحبت کرد. فنادی فر یکی از داوران فوق العاده کشورمان است و می دانیم که اگر خدای ناکرده اشتباه کند اشتباه است و به همین دلیل همیشه به او اعتماد کامل وجود دارد و به نظر من یکی از بهترین داوران ایران است. .

نکونام درباره عملکرد سامان تورانیان گفت: سامان فوتبالیست خوش آتیه ای است و اولین بازی او امروز نبود، قطعا در آینده بازی های درخشان تری را برای استقلال انجام خواهد داد. اجرای امروز او همان چیزی بود که ما می خواستیم. طبیعی است که در جوی که وجود داشت با سایر بازیکنان عالی کار می کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقال و تمدید قرارداد بازیکنان آغاز شده است، گفت: ما مشکلی نداریم، باشگاه از سال قبل به بازیکنان بدهی دارد، منتظر انتقال این پول هستیم تا این مبلغ به ما منتقل شود؟ انجام شود تا بازیکنانی که قرار است تسویه حساب کنند، درباره تمدید قرارداد صحبت کنند. همه بازیکنانی که در تیم ما هستند به خاطر رشادتی که انجام داده اند قطعا در تیم خواهند ماند مگر اینکه بازیکنی بخواهد برود. ما لیست خالی داریم و با مصدومیت ها و اتفاقاتی که افتاده، لیست ما جا دارد و امیدوارم بازیکنان بیشتری داشته باشیم. مثلا چطور با 19 بازیکن بزرگسال در آسیا بازی کنیم؟ امیدوارم قانون درست بشه به دلیل کار بزرگی که بازیکنان ما انجام دادند، از همه آنها می خواهم و همچنین به باشگاه اطلاع می دهم که بمانند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالات حاشیه ای از جمله سوالات هماهنگ در نشست های خبری در مورد صحبت در مورد احکام انضباطی، رنگ پیراهن و … و در پاسخ به این سوال که آیا چنین سوالاتی در لالیگا که بازی می کند مطرح شده است یا خیر. ، گفت: موضوع این است که صحبت های من خارج از چارچوب فوتبال نیست. این مشکلات همچنان پابرجا هستند زیرا کار کرده اند. می گویند بیانیه نده، مصاحبه می کنند، می گویند مصاحبه نکن، مدیر رسانه صحبت می کند. می گویند حرف نزن، بعضی پست ها حرف می زنند و همه چیز از دست ما خارج است. من در این مسابقه ای که وجود دارد از آن استفاده می کنم، در گذشته با یحیی گل محمدی عزیز و الان با عثمر مسابقه می دادیم و همین باعث پیشرفت من هم می شود. ما سخت کار می کنیم و امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان شود. تیم ما تا اینجای کار سخت کار کرده و همیشه مشکلاتی وجود داشته است. در 48 ساعت گذشته به بازیکنانم گفتم برای هر کاری آماده باشند. من خودم بازی را می شناسم، اما باز هم چیزهایی وجود دارد که تمرکز ما را مختل می کند. این مشکلات در تیم ما تاثیری ندارد و می دانیم چگونه رفتار کنیم و کشورمان را می شناسیم و به همین دلیل در روز اول گفتیم که متعلق به این نوع فوتبال هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مرادمند در سه بازی بعدی حاضر می شود، گفت: امروز می توانستم با حسین مرادمند بازی کنم اما شاید شرایط او باعث شود سه بازی آینده را از دست بدهد. در مورد آرمین سهرابیان هم همین طور بود، اما سلامت بازیکن برای من مهم است و مراقب هستم که با آینده بازیکن قمار نکنم و ریسک نکنم. سعی می کنیم از هر بازیکنی که سالم است استفاده کنیم. هر دو بازیکن در حال تمرین هستند، امروز به جای مرادمند میتبی فراشوندی را آوردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لطفاً رنگ پیراهن فوتبال را نپرسید، خنده دار است که از لالیگا می آیم تا درباره این مسائل توضیح بدهم.