واکنش رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به صفر شدن غیرقانونی بودجه دعوا توسط وزارت ورزش


ساعت: 17:36
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878098

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی و نماینده مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از صفر شدن غیرقانونی بودجه کشتی توسط وزارت ورزش گفت: آقای وزیر! قبل از اینکه کار به مجلس برود سنگ اندازی به فدراسیون کشتی را بس کنید!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، واکنش ها برای صفر شدن غیرقانونی بودجه کشتی از سوی وزارت ورزش ادامه دارد.

در یکی از این واکنش ها که در فضای مجازی منتشر شده است، خجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی از وزارت ورزش انتقاد کرد.

متن اعتراض حجت الاسلام موسوی لارگانی به شرح زیر است:

کشتی اولین ورزش ایران است و ایران بیشترین مدال ها را در این رشته کسب کرده است.

وزارت ورزش به جای حمایت بیشتر، سهم کشتی از بودجه وزارت ورزش را صفر می کند و توجیه آن این است که مجلس 70 میلیارد تن از کشتی را به بودجه امسال از اعتبارات دولتی اختصاص داده است.

جدا از اینکه تقسیم بودجه با پرداخت بودجه مصوب دو موضوع کاملا متفاوت است، صفر شدن بودجه ضد دروغ به بهانه واهی باعث افت این رشته ورزشی می شود.

از وزیر ورزش می خواهم قبل از طرح موضوع به مجلس اقدام کند و به معاون خود آقای پولادگر تذکر دهد که از سنگ اندازی به فدراسیون کشتی خودداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید