وحدت باید براساس اسلام و اعتصام به حبل الله باشد


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: وحدت باید براساس اسلام و اعتصام به حبل الله باشد و طبق آیه 103 سوره مبارکه آل عمران «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا» و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید، لذا باید به اصل و اصول وحدت توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در همایش طلایه داران وحدت و مقاومت با حضور روحانیون اهل سنت و شیعه که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم حضرت محمد المصطفی(ص) و سلاله پاکش حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری لازمه وحدت ایمان قلبی و اعتقادی است که می تواند آثار مثبتی در جامعه به دنبال داشته باشد.

 

وی افزود: برای ایجاد وحدت و برادری میان مسلمانان به یک نگاه انسانی، فکر عمیق و عقلانیت نیاز است چراکه اهل شیعه و سنی باید همیشه با عقلانیت در کنار هم  و در رکاب هم قرار بگیرند.  

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بیان کرد: وحدت باید براساس اسلام و اعتصام به حبل الله باشد و طبق آیه 103 سوره مبارکه آل عمران «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا» و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید، لذا باید به اصل و اصول وحدت توجه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی، به پیاده روی زوار حسینی از مرز باشماق به کربلا پرداخت و تصریح کرد: مرز باشماق مریوان به برکت زوار امام حسین(ع) رونق گرفت و موجب توسعه و آبادی این استان شده است.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید