ویژگی مطلوب فولاد استقلال

ویژگی مطلوب فولاد استقلال

نکته جالب توجه در آستانه یازدهمین دیدار تیم استقلال از لیگ برتر بیست و سوم این است که در حال حاضر استقلال با 15 گل پس از تیم سپاهان در کنار تیم های تراکتور و ملوان بهترین خط حمله را در اختیار دارد.

استقلال به عنوان تیم برتر لیگ برتر بیست و سوم هم اکنون با کسب 23 امتیاز از 10 مسابقه با 7 برد، 2 تساوی و یک باخت آماده مصاف با تیم لیگ برتر چهاردهم است.

تقابل یکی از بهترین و خطرناک ترین خطوط حمله لیگ برتر فعلی با یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی در بین 16 تیم لیگ برتری می تواند فرصتی برای مهاجمان استقلال باشد تا یکی از پرگل ترین ها را به ثمر برسانند. پیروزی های این فصل در دیدار با خوزستان.

پیروزی 4 بر صفر استقلال در آخرین بازی دوستانه خود در تهران این نوید را به هواداران استقلال داد که مهاجمان تیم نکونام در بهترین و بالاترین سطح خود را برای دیدار هفته آینده مقابل نماینده خوزستان آماده کرده اند و سعی دارند فاصله خود را با تیم های دوم کاهش دهند. ثالثاً حفظ و حتی افزایش رتبه در لیگ برتر.

استقلالی ها در حالی آخر هفته به اهواز می روند که می دانند چند روز بعد (پنجشنبه 23 آذرماه) باید به مصاف پرسپولیس بروند.

نگاهی به عکس های تمرینی استقلال که طی روزهای گذشته در کانال رسمی این باشگاه منتشر شد نشان می دهد بازیکنان این تیم در حال گذراندن تمرینات بدنی و تاکتیکی هستند تا از هر نظر برای دیدار با حریف بعدی آماده شوند.