تجزیه و تحلیل محدوده شیرین فولاد در مقابل فولاد


ساعت: 17:52
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814056

مربی فوتبال درباره دیدار ذوب آهن و فولاد توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن شفیعی در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: دیدار تیم های ذوب آهن و فولاد خوزستان در ورزشگاه آرانای اهواز برگزار شد. او در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشت.

این مربی فوتبال گفت: کمتر کسی فکر می کرد که ذوب آهن در اهواز می تواند فولاد را شکست دهد، با توجه به اینکه فولاد خوزستان بازیکنان خوبی دارد، اما ذوب آهن بعد از موفقیت هفته گذشته خود، برنامه و برنامه کاملی در مقابل تیم فولاد خوزستان دارد.

شفیعی گفت: در ابتدای بازی با تاخیر و تاخیر تیم ذوب آهن و اشتباه مدافعان، فولاد موفق شد در دو دقیقه ابتدایی بازی گل اول را به ذوب آهن بزند اما ذوب آهن موفق نشد. قافیه را از دست داد و با سه، پنج، دو سیستم شروع به بازی کرد و با توجه به اینکه زمان زیادی داشت، با آرامش بازی را ادامه داد.


* شاگردان ذوب آهن به مرور زمان موفق شدند نبض بازی را در دست بگیرند

وی افزود: تیم ذوب آهن موفق شد نبض بازی را بگیرد و سعی کرد نقاط کور فولاد را بررسی و از دست بدهد. شاگردان فولاد برای حفظ دروازه خود که نیاز به سه امتیاز داشت عقب نشینی کردند و ذوب آهن با پاس های کوتاه در دقیقه 4 از جناح چپ خود با پاس کوتاه و ترکیب بازی به یک سوم حمله فولاد رسید.

حسن شفیعی ادامه داد: سپس ابراهیم زاده یک سانتی متر تیز و خوب را روی اسکلت فولادی که در مساحت شش گز قرار داشت و با حضور به موقع و پرش بیل مکانیکی که اوج فولاد بود فرستاد. او توانست با چشمانش ضربه ای به سرش بزند.» توپ را دوباره روی شیب دروازه گردان قرار دهید.

سرمربی فوتبال اذعان کرد: نیمه اول تمام شد در نیمه دوم ذوب آهن به خوبی توانست جناحین و پشت دفاع را پوشش دهد. علاوه بر این بازیکنان به خوبی پوشش می دادند، در شیفت ها و شیفت ها عملکرد خوبی داشتند و توانستند مقاومت خوبی هم داشته باشند.


* تاتار جای افراد خوب دیگر را گرفت

شفیع گفت: بازی در خانه فولاد بود بنابراین کنترل بازی، دادن توپ به فولاد، حفظ زمین و زمان، حفظ فاصله ها را می توان از اقدامات خوب ذوب آهن دانست. تارتاروس همانطور که تیمش را تقویت می کند، جای افراد خوب را می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تارتار در این دیدار تعویض های بسیار خوبی انجام داد، این بازیکنان به خوبی بازی را حفظ کردند و ضد حملات خوبی طراحی کردند، فولاد نیز خطراتی را ایجاد کرد اما خط دفاعی ذوب آهن به قدری هماهنگ و خوب بود که توانستند یک زمین 2 یاردی درست کنند که توپ لانگ به سمت دروازه رفت. دروازه برای نگه داشتن

حسن شفیعی گفت: مدافعان ذوب آهن در این دیدار عملکرد خوبی داشتند و در نهایت باقرپسند بازیکن استثنایی و خوبی است که به خوبی در این تیم جای گرفته است. بازیکنان هم سعی کردند در میانه زمین فشار بیاورند و مانع از بازی تیم فولاد شوند.»کردن.

به گفته مربی: تارتار در دقیقه 9 پاسخ داد زیرا الحک تعویض های طلایی را انجام داد، استایل از فاصله دور بود، دید دروازه بان به بیرون رفت و با یک توپ بلند توپ را نشانه رفت.

شفیعی گفت: گردان که تقریباً در نقطه پنالتی بود به عقب برگشت و به سختی و حضور به موقع دراویش و ریباند این بازیکن توپ را به منطقه شش پله برگرداند. گردان یک بغل B 7 در همان دقیقه اول تایر فرار کرد و گل دوم تیم خوب و سرشناس فولاد را به ثمر رساند که سال ها نتوانست این تیم را در خانه شکست دهد.

حسن شفیعی در پایان با اشاره به اینکه ذوب آهن باید به دیدارهای بعدی هم فکر کند، خاطرنشان کرد: تیم ذوب آهن با این دو گل موفق شد پیروز میدان باشد و با این برد دو تا سه پله در جدول صعود کند که جایگاهی است. تبریک میگم با این بازی عالیه، برای تیم ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید