پاسخ تند جواد نکونام به صحبت های سرمربی استقلالی

پاسخ تند جواد نکونام به صحبت های سرمربی استقلالی

جواد نکونام پس از پیروزی 2 بر 2 تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: ابتدا این برد را به هواداران و تیممان تبریک می گویم. تشکر ویژه از هوادارانی که از روز اول من و تیمم را شرمنده کردند. از باشگاه خواستم بازی را یک روز به تعویق بیندازند و روز جمعه بازی کنند، اما نشد.

موفقیت استقلال حاصل تلاش بازیکنان است و من نقشی نداشتم
وی افزود: هواداران در این سرما از تیم حمایت کردند و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم. موفق شدیم تا جایی که ممکن بود امتیاز جمع کنیم و هواداران را خوشحال به خانه فرستادیم. تشکر از هواداران زن که در شرایط سخت در طبقه دوم تیم را حمایت می کنند. ممنون از بازیکنانی که 15 بازی سخت و نیم فصل عذاب آور را درک کردند و با جان و دل برای موفقیت استقلال جنگیدند. این نتایج و موفقیت ها حاصل تلاش بازیکنان است و من نقشی نداشتم.

به پیکان فرصت ندادیم و توانستیم 3 امتیاز دیگر را بگیریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال به برتری تیمش مقابل پیکان اشاره کرد و تصریح کرد: در نیمه اول بازی آنطور که می خواستیم پیش نرفت و حریف همه بازیکنان خود را وارد خط میانی کرد و توپ را حفظ کرد. در نیمه اول برای ما سخت بود. در نیمه دوم تاکتیک را تغییر دادیم و بهترین تیم زمین بودیم. در نیمه دوم که 2-0 پیش بودیم، یک پنالتی هم برای ما ثبت نشد. دو کمین اشتباه ارزیابی شد که می توانست نتیجه را تحت تاثیر قرار دهد. در پایان بازی از روی اشتباه یک گل به ثمر رساندیم و تحت فشار بازی مستقیم حریف بودیم. با این حال به حریف فرصت ندادیم و توانستیم سه امتیاز دیگر را کسب کنیم.

این تیم ملی به دلیل تعداد نفراتی که دارد می تواند قهرمان آسیا شود
نکونام درباره برنامه خود برای نیم فصل دوم و اینکه آیا لیست بازیکنان خود را به باشگاه داده است یا خیر، گفت: تعطیلی لیگ برای مسابقات تیم ملی است و برای تیم ملی کشورم و بازیکنانش آرزوی موفقیت دارم. . این تیم یکی از تیم های ستاره دار و شاید یکی از بهترین تیم های ستاره ای تاریخ فوتبال ایران است. این تیم به خاطر تعداد نفراتی که دارد می تواند قهرمان (آسیا) شود. در این مدت که تیم ملی بازی می کند برنامه ریزی کرده ایم. باشگاه پیشنهاد اردویی در امارات داده است که اگر شرایط ایده آل باشد در آن شرکت خواهیم کرد. بازیکنان ملی را نمی دانم یکی دو نفر داریم اما باید بازیکنانی را که می خواهیم داشته باشیم. من لیستی از بازیکنان تحت تعقیب را به باشگاه دادم، فهرستی از تعداد نفراتی که باید برای داشتن نیمه دوم بهتر از نیمه اول به تیم وارد کنیم.

من می خواستم سیلوا را خودم برگردانم، خالدآبادی و جلالی شامل نمی شوند
استقلالی ها در پاسخ به بحث حضور محمدرضا خالدآبادی و ابوالفضل جلالی و همچنین بحث حضور رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته، خاطرنشان کردند: خالدآبادی دانشجو است و فکر نمی کنم سرباز باشد. . جلالی مشکلی ندارد و قطعا در کنار ما خواهد بود. سیلوا مدافعی است که از ابتدا می خواستیم اما به خاطر مشکلاتی که داشت از استقلال رفت. مدیریت باشگاه با او موافقت کرد و من شخصاً از او خواستم که برگردد و فکر می کنم تا یکی دو روز آینده این اتفاق بیفتد. مشکلاتی در مفاد قرارداد او وجود دارد که ممکن است کمی طول بکشد اما در یکی دو روز آینده حل خواهد شد.

پرمره تیم امید بود که به هنگ کنگ باخت!
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات رضا عنایتی مبنی بر اینکه استقلال یکی از پربازده ترین تیم های لیگ است، گفت: من سرمربی تیمم هستم و باید خوب و خوشی و ناراحتی آن را تحمل کنم و این درست نیست که اینجا در مورد تیم رقیبم صحبت کنم و بگوییم سازنده است یا ستون فقرات ندارد استقلال تیمی است که من سرمربی آن هستم. توپ همیشه در فوتبال کار نمی کند. تیم فوتبال امید با این همه بازیکن خوب نتوانست در بازی های انتخابی المپیک نتیجه بگیرد و مغلوب هنگ کنگ شد. به داشتن چنین شاگردانی در استقلال افتخار می کنم و همیشه از آنها ممنونم. صحبت کردن همیشه باید منطقی باشد. کارشناسان بزرگ این را می گویند و هیچ کس نباید در مورد آن اظهار نظر کند. ما شاهد سقوط موفق ترین تیم های فوتبال بوده ایم!

اگر داور اشتباه کند، بازی تمام شده است
نکونام به آوردن تبلت و صحنه خطای زبیر نیک نفس توسط مدیر رسانه ای پیکان به نشست خبری اشاره کرد و از اخراج هافبک استقلال خبر داد اما داور از اخراج سرمربی پیکان پشیمان شد. در رختکن جلسه داشتیم و به دلیل تعطیلی لیگ و مشکلات مالی که همیشه داریم صحبت کردیم و من صحنه ها را ندیدم. در بازی مس رفسنجان بازیکن حریف باید در دقیقه 15 اخراج می شد که نشد. وقتی اتفاقی که افتاد تمام شد. ما بیشترین ضرر را از آربیتراژ دیده ایم. اگر داور اشتباه کند، بازی تمام شده است. من به هر اعتراضی احترام می گذارم و هرکسی می تواند برای محافظت از تیم خود اعتراض کند.