پیشرفت 80 درصدی بخش اول بیمارستان 17 شهریور / دانشگاه فرهنگیان دشتستان باید ترمیم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشستان در شورای اسلامی صبح امروز در جمع اعضای شورای شهر برازجان گفت: برای تکمیل پروژه راه آهن بوشهر – شیراز حدود 30 تا 40 هزار میلیارد تومان نیاز است. راهکارهای مختلفی برای تسریع در روند ساخت این پروژه در حال پیگیری است و تلاش می کنیم دشستان از این خط ریلی بهره مند شود.

رضایی افزود: افزایش فضاهای تفریحی در برازجان ضروری است و این فضاها در برازجان کافی نیست و انتظار داریم با تعریف طرح های جدید شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

نماینده مردم دشستان در شورای اسلامی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی یکی از موضوعات مهمی است که تاکنون به خوبی حل نشده است اما باید با راهکارهای مناسب برای رفع آن تلاش کرد.

وی تاکید کرد: احیای دانشگاه فرهنگیان در برازیان باید در دستور کار قرار گیرد و همه باید به این دانشگاه کمک کنیم تا فعالیت خود را به بهترین نحو آغاز کند زیرا به نفع همه مردم شهرستان است.


دشستان بیشترین مدارس تخریبی را در استان بوشهر دارد

رضایی گفت: دشستان فرسوده ترین مدارس استان بوشهر را دارد و تلاش داریم با سازمان نوسازی مدارس و کمک خیرین و حمایت نهادهای بزرگ اقتصادی استان، ساخت مدارس جدید را در دستور کار قرار دهیم.

نماینده مردم دشستان در شورای اسلامی گفت: در ورزش باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که حمایت ها شامل همه ورزشکاران شود، حمایت از ورزش همگانی و کمک به همه هیات های ورزشی ضروری است.

وی گفت: قطعه اول بیمارستان هفده شهریور 80 درصد پیشرفت داشته است در این راستا معاون وزیر بهداشت و سایر مسئولان از این پروژه بازدید کردند و امیدواریم با تامین اعتبارات لازم شاهد تسریع در ساخت آن باشیم.

رضایی افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم رفع مشکلات بیمارستان شهید گنجی به ویژه اورژانس بیمارستان است که با جدیت بیشتری پیگیر آن هستیم.

نماینده مردم دشستان در شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل آب شیرین کن 17 هزار مترمکعبی در دشستان و تکمیل سد دالکی از جمله اقدامات مهم برای تامین پایدار آب در دشستان است و تامین آب را به عنوان یک مهم و مهم پیگیری کردیم. اولویت بالا.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید