71 نقطه بحرانی فاضلاب اهواز تا پایان شهریور ماه جاری ترمیم می شود


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891096

محمدرضا کرمی نژاد گفت: 71 نقطه بحرانی شبکه فاضلاب شهر اهواز شناسایی شده که با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران آبفا خوزستان تا پایان شهریورماه اصلاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب گفت: شبکه آبرسانی و فاضلاب اهواز همچنان نیاز به زمان دارد و برای تکمیل این سیستم حداقل دو سال برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فصل پاییز افزود: در فصل پاییز به منظور جلوگیری از برگشت پساب فاضلاب در شهر اهواز، مقرر شد از ظرفیت تمامی پیمانکاران برای تعمیر 71 نقطه بحرانی شناسایی شده در شهر اهواز استفاده شود. استان های آن

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: این نقاط بحرانی در مناطق سپیدار، مرکز شهر، کوی علوی، کمپلو، شهرک یادانی، خیابان های کیانپارس 10 و 13، زیتون و مناطق کوت عبدالله و ملاشیه شناسایی شد.

کرمی نژاد تصریح کرد: با دریافت مجوزهای لازم، تعمیر و نگهداری نقاط بحرانی فاضلاب شهر اهواز از روز گذشته آغاز شد و از ابتدای هفته آینده با تحویل لوله ها به پیمانکاران، عملیات اجرایی با سرعت بیشتری آغاز می شود. سرعت

وی با بیان اینکه شبکه آبرسانی و فاضلاب منطقه عامری نیز زیر نظر پیمانکار است و کل منطقه با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان تحت پوشش قرار می گیرد، ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده نقاط بحرانی شبکه فاضلاب اهواز نیز تحت پوشش قرار می گیرد. تا پایان شهریور ماه جاری تعمیر خواهد شد.

رئیس شرکت آبفای خوزستان با اشاره به اینکه هم اکنون 63 نقطه در شهر اهواز وجود دارد که نیاز به تعمیر دارند، گفت: به شهروندان اهوازی قول داد تا پایان شهریورماه ترانشه های این مناطق ترمیم شود. و آسفالت می شوند.

کرمی نژاد در پایان از صبر و شکیبایی مردم در تحمل شرایط به وجود آمده در جاده ها به دلیل اجرای طرح های فاضلاب تشکر کرد و گفت: اجرای طرح های اصلاح شبکه فاضلاب در شهر اهواز مشکلاتی را برای تردد مردم ایجاد کرده است. که نیازمند صبر و بردباری مردم است و در این زمینه مردم همکاری بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم نتیجه صبر آنها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید