پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

رئیس اداره هواشناسی استان تهران از بارش متناوب باران از روز چهارشنبه (۳۰ دی) در تهران و کاهش دما از فردا (۳۰ دی) خبر داد.

بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی و تحلیل مدل های سینوپتیکی، وضعیت آب و هوای استان تهران نیمه ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

امروز (28 دی) تا اواخر وقت با توجه به پایداری نسبی جو در مناطق فشرده و صنعتی افزایش نسبی آلاینده ها و بدتر شدن کیفیت هوا در برخی ساعات غبارآلود محلی پیش بینی می شود.

از ساعات بعدازظهر روز چهارشنبه (30 دی ماه) تا پایان هفته با بروز ناپایداری جوی به تدریج ابر ابری، در نقاطی همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید و در نیمه شمالی منطقه – بارش باران و برف و در مناطق مرتفع استان برف و مه.

از سه شنبه تا جمعه (19 تا 22 آذرماه) کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (29 دی) نیمه ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 17 درجه سانتی گراد و چهارشنبه (30 دی) نیمه ابری تا ابری و وزش باد و از اواخر وقت در نقاطی بارندگی با حداقل دما 5 و حداکثر – 15 درجه سانتیگراد است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 10- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته به ثبت رسید.