پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

روز جدید : بر اساس داده ها و نقشه های هواشناسی استان تهران از فردا تا پنجشنبه (12 تا 14 بهمن) شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

بر اساس پیش بینی ها و نقشه های هواشناسی، وضعیت آب و هوای استان تهران، امروز (3 اسفند) آسمان نیمه ابری در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان و برف و تگرگ شدید است. انتظار می رود.

از روز سه شنبه تا پنج شنبه (12 تا 15 اسفند) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد ملایم در ارتفاعات و استان های غربی پیش بینی می شود. شلوغی و صنعتی در مرکز و شرق استان، ظهور کاهش کیفیت هوا، گرد و غبار محلی و گاهی گرد و غبار دور از انتظار نیست.

برای روز جمعه (5 اسفند) با ورود سامانه بارشی به آسمان استان متغیر تا ابری و در برخی ساعات بارش پیش بینی می شود و در ارتفاعات برف و کولاک و از فردا تا پنجشنبه (12 تا 17 بهمن) پیش بینی می شود. شاهد افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای -3 درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

همچنین آسمان تهران فردا (چهارم اسفند) نیمه ابری است و تا ساعاتی دیگر به تدریج ابرو کاهش می یابد. غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای 16 و 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود. در بعدازظهر وزش باد و دمای هوا در گرمترین و سردترین هوا به 16 و 7 درجه سانتیگراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید