پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

پیش بینی هوای تهران در روزهای آینده

روز جدید : بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی سه روز آینده آسمان تهران نیمه ابری و در برخی مناطق مستعد بارش باران، رعد و برق و رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تهران طی سه روز آینده نیمه ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و نفوذ دوره‌ای به بخش‌هایی از سامانه بارشی در برخی ساعات نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد شدید (به‌ویژه بعدازظهر و بعد از ظهر عصر) و بارش باران و رعد و برق (در مناطق مستعد تگرگ) پیش بینی می شود.

بیشترین بارش در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی می شود اما در روزهای پنجشنبه و جمعه (25 و 26 اردیبهشت) در سایر نقاط منطقه بارش، رگبار و رعدوبرق وجود دارد. وزش باد بسیار شدید در این مدت (به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان) پیش بینی می شود.

همچنین وجود گرد و غبار محلی و نبود و پخش گرد و غبار انتقالی و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست. روزهای یکشنبه و دوشنبه (28 و 19 اردیبهشت) طی ساعات فردی ابری صاف تا متغیر همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود.

ایستگاه آلودگی فیروزکوه – امین آباد و آبعلی با حداقل دمای 3 درجه سانتی گراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته هستند.

آسمان تهران فردا (15 اردیبهشت) نیمه ابری در بعدازظهر نیمه ابری تا ابری و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید یا وزش باد و گرد و خاک و در شب نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی رگبار و رعد و برق در پایان روز ، کمی ابری با کمینه دمای 18 و بیشینه دمای 29 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (15 اردیبهشت) ابری متغیر از نیمه ابری تا بعد از ظهر ابری و دمای 18 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید