پیش بینی هوای تهران / وزش باد و باران در ارتفاعات شرق تهران


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899036

اداره کل هواشناسی وقوع بارش های پراکنده در کوه های شرق استان تهران و گرد و خاک در نیمه جنوبی استان تهران را طی پنج روز آینده پیش بینی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد، امروز، فردا و یکشنبه (31 شهریور، 1 و 2 مهرماه) در استان تهران پیش‌بینی می‌شود. بعدازظهر تا شب در مناطق مرتفع استان به ویژه در ارتفاعات شرقی افزایش ابر گاهی همراه با بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و رعد و برق و در نیمه جنوبی استان افزایش وزش باد پیش بینی می شود. سرعت همراه با گرد و غبار و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش بینی می شود.

کاهش دما در روز دوشنبه (14 مهر) پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 37 درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (اول مهرماه) صاف تا نیمه ابری، در نقاطی وزش باد با حداقل دمای 22 و حداکثر 34 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (11 مهرماه) صاف و در نقاطی وزش باد با کمینه دمای 34 درجه سانتیگراد است. 22 و حداکثر دما 35 درجه سانتیگراد.

دیدگاهتان را بنویسید