کمک های رزمی نیروی هوافضای سپاه در کاهش تلفات موثر بود

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802843

علی نظری گفت: بی شک اگر تلاش این خلبانان و بستگانی که در خدمه پرواز حضور داشتند نبود ممکن بود در جاهایی دیر می آمدیم و تلفات زیادی برای عزیزانمان داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; علی نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان در فرودگاه جیرفت عنوان کراز: امروز در پنجمین روز از مرحله دوم سیل جنوب استان به همراه دوستان نیروی هوایی در فرودگاه جیرفت هستیم.

وی اذعان داشت: نیروی دریایی سپاه که از همان روزهای اول دو فروند بالگرد را برای خدمات رسانی به منطقه اعزام کرد، خدمات ارزنده ای را هم در پشتیبانی و هم در امداد و نجات ارائه کرد.

وی با قدردانی از زحمات نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: 30 پرواز برای ارسال تجهیزات تعمیر و نگهداری حتی به نقاطی که بر اثر سیل در جاده های اصلی و روستایی دچار وقفه شده بود، انجام شده است.

نظری اذعان داشت: با کمک نیروی دریایی ارتش و بالگردها توانستیم کمک های خود را به دست مردم برسانیم و در زمانی که مسئولان باید بازدید کنند از این بالگردها برای تصمیم گیری بهتر و به دلیل انعطاف بسیار زیاد این بالگردها استفاده کردیم. بسیاری از مسائل و مشکلات مردم عزیز مناطق جنوب به ویژه رودبار، منوجان و قلعه گنجه.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان تاکید کرد: با کمک بالگردها توانستیم کمک های لازم و ضروری را به این بستگان برسانیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک اگر تلاش این خلبانان و بستگان حاضر در خدمه نبود شاید دیر می رسیدیم و تلفات زیادی برای عزیزانمان داشتیم. خدا را شاکریم که این روزها دوستانی دارند و با ابزاری که در اختیار داشتند توانستیم بهترین و مؤثرترین کمک را که نجات جان مردم شریفمان است که همیشه روی صحنه هستند انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید