یک تیم جاه طلب مقابل استقلال روزی جدید

یک تیم جاه طلب مقابل استقلال

حریف فردا استقلال تیمی است که برای رسیدن به جایگاه فعلی مسیر جالب و شاید عجیبی را در پیش گرفته است. مس رفسنجان تیمی است که در سال های اخیر به عنوان تیم دسته اولی میانی شناخته می شود و همیشه زیر سایه مس کرمان بوده تا اینکه چند هفته مانده به پایان لیگ دسته اول محمد ربیع به این تیم آمد و موفق شد. لیگ اقتدار

پس از صعود مسی به بالاترین سطح فوتبال ایران، ربیعی سرمربی این تیم ماند و فصل گذشته در اولین فصل حضور مسی در لیگ برتر، موفق شد این تیم را در پایان فصل به رده هشتم لیگ برساند. و عملکرد بسیار خوبی دارد. ثبت نام. در حال حاضر پروژه های عسل رفسنجان و محمد ربیعی ادامه یافته و آنها ثابت کرده اند که بیش از یک تیم شگفت انگیز هستند و در حال حاضر تیم چهارم جدول رده بندی هستند.

علیرغم اینکه مدیران باشگاه و سرمربی تیم هدف مس در این فصل را تک رقمی بودن عنوان کردند اما نشان دادند که جاه طلب تر از این صحبت ها هستند و شاید بتوان گفت خیلی بیشتر است. جدی… آنها از روی هدفی که برای خود تعیین کرده اند به رقابت نگاه می کنند.

کپر رفسنجان در این فصل شکست هایی مقابل سپاهان و فولاد و سپس باخت مقابل نساجی داشت و این هر 3 شکست ربیعی در این فصل است. بعد از شکست مقابل فولاد روند این تیم تغییر کرد. آنها نسبت به فصل گذشته سن کمتری دارند و به گفته سرمربی، میانگین سنی مسی ها بین 3 تا 4 سال کاهش یافته است.

آنها تیمی هستند که به نظر می رسد در فصل نقل و انتقالات هوشمندانه عمل کرده و پس از اضافه شدن گادوین مانچا، این تیم در خط تهاجمی خطرناک به نظر برسد و تا به اینجای کار با زدن 19 گل در کنار پرسپولیس بهترین خط حمله جهان باشد. لیگ و بازی های این تیم در رقابت های لیگ امسال همیشه پر گل و جذاب بوده است.

شاید یکی از جالب ترین چیزهایی که در مورد مس رفسنجان می توان گفت، مربوط به نشست خبری سرمربی این تیم باشد که به طور رسمی اعلام کرد مس در بازی تدافعی مقابل استقلال بازی نمی کند و مانند همه دیدارها وارد می شود. میدان را به دست آوردن 3 امتیاز و برنده شدن. این کنفرانس خبری بلندپروازانه پیش از بازی نوید یک مسابقه هیجان انگیز را می دهد.

استقلال در لیگ برتر صدرنشین است و بازی با آبی ها در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی سخت است اما صحبت های سرمربی کپر رفسنجان نشان می دهد که آنها به دنبال کسب امتیازی بیشتر از این دیدار هستند. می تواند به 3 امتیاز منجر شود و شخصیت تیم را از طریق عسل نشان دهد.

نمی توان انکار کرد که مس با ثباتی که در کادر و مدیریت دارد، راه عجیب و جالبی دارد. آنها در حال تبدیل شدن به تیم بهتری هستند و با وجود همه سختی هایی که این تیم با آن روبه رو است از جمله مشکلات سخت افزاری در شهر رفسنج مانند نبود زمین بازی و حضور اجباری آنها در سرچشمه، مشخص است که این تیم همچنان ادامه دارد. این روند صعودی است و شاید کسب 3 امتیاز در دیدار با استقلال بتواند چهره این تیم را در فوتبال ایران بسیار بیشتر از گذشته تثبیت کند و آن را به عنوان مدعی جدی تری برای تماشاگران لیگ و فوتبال حرفه ای نشان دهد و آنها را تیمی نشان دهد. او در لیگ برتر حضور خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید