آبدانان دین داری است/ قرآن سوزی کار افراد شرور و بداخلاق است


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912421

فرمانده سپاه امیرالمومنین (علیه السلام) استان ایلام در نشست خودجوش مردم آبدانان که در محکومیت هتک حرمت مسجد و قرآن سوزی برگزار شد، اظهار داشت: مردم این شهر در مراسمی که به شهادت رسیدند، باید به این موضوع توجه کنند. ما آبدانان را با همه فضیلت ها و شهدایش می شناسیم، شهدایی که از اولین و جوان ترین و کوچک ترین شهدا هستند. ، شهدای هسته ای، شهدای دلاور و سردارانی که در چهارراه این مناطق به دشمنان در کردستان حمله کردند و صدای آنها در آسمان آبدانان به گوش می رسد. ایران آبدان به خاطر رضایت از مسابقات و اولین موفقیت هایش شناخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سرلشکر «شکرمی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در اجتماع خودجوش مردم آبدانان که در محکومیت هتک حرمت مسجد و آتش زدن مسجد برگزار شد. قرآن کریم، گفت: ما آبدانان را با همه فضایل و شهدایش می شناسیم، شهدایی که از اولین، کوچک ترین و جوان ترین شهدا، شهدای هسته ای، شهدای دلاور و سردارانی هستند که در این مناطق به دشمنان در کردستان حمله کردند. و صدایشان در آسمان آبدانان به گوش می رسد. ایران آبدان به خاطر رضایت از مسابقات و اولین موفقیت هایش شناخته می شود.

وی افزود: آبدانانی ها را با همان شور پاسداشت، مردانی با صلابت و افتخار که همیشه مایه افتخار ما بوده اند، مهمان نوازی و دلسوزی و با احساس بودند. این شهر در جریان بنی‌صدر و قیام‌های کوچک و بزرگ جوانان آبدانان کوتاه نیامد و همواره اساس نظام بوده و هست.

شکرمی همچنین گفت: اگر مهار نباشیم فضای شهر شعله ور می شود، می توانیم همه را با هم بسوزانیم، خدایا تو به عنوان فرمانده شاهد هستی نه به عنوان نیرو، من عظمت بسیار، قدرت عظیم و شکوه رزمندگان آبدانانی.

امیرالمومنین (ع) می فرماید: به جوانانی که به هر دلیلی حرف دشمن را می شنوند و تحت تأثیر او قرار می گیرند، می گویم برادرم، همه کثیف و ناپاک و پلیدی که بر ضد مسجد حرف می زنند، قرآن و دین ما قرار گرفته ایم، می خواهند ما را بکشند، که خویشتنداری کنیم، حتی اگر یک نفر از طرف دیگر گم شود، برای ما ضرر است، زیرا ما آنها را اهلی نمی دانیم. نیروی دشمن که ما در صحنه با اقتدار عمل نمی کنیم و مردم آب هستیم. ما امن نمی کنیم، از ضعف نیست، چون آبدانان مظهر دینداری است. مردم این کشور در دستان دور از نظام، انقلاب، ارزش ها و قرآن پاسداری کردند. آیا نمی توانند از مسجد و قرآن شهر خود محافظت کنند؟

وی گفت: گروه های شکست خورده ضد انقلاب، فقیر، مفسد و ناچیز، از دور برنامه ریزی می کنند و آن وقت یک جوان آگاه بیاید قرآن را بسوزاند؟ احساس من این است که این آبدانانی نیست و نباید قبول کنید که آبدانانی است و ریشه در این خاک ندارد، هویت ندارد. من معتقدم کسی که از در وارد شده و عمدا قرآن و آیات و سخنان نور را در خیابان سوزانده است قطعا مست نیست.

شکرمی گفت: دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی باید همه دست اندرکاران را پیدا کنند. روزی روزگاری برای برخی از افراد متوهم گزینه برخورد با اسلام وجود داشت، اما امروز برای کسانی که قرآن را می سوزانند مهلتی وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: آیا ممکن است در آن سوی مرز هیولاها و مفسدانی که هویت ندارند و در آغوش دشمن هستند و در فساد غوطه ور هستند، برای مردم آبادان تعیین تکلیف کنند و برخی مفسدان تهدید کنند. مردم شهر در فضای مجازی؟ جوانان آبدانانی با قدرت و انقلاب بیشتر در صحنه خواهند ماند.

شاکرمی گفت: از همکارانم در بسیج، سپاه و نیروی انتظامی تشکر می کنم که با وجود اقتدار خویشتن داری کردند و خون جوانان فریب خورده را نریختند و تیراندازی نکردند. ما ملاقات خواهیم کرد و با ما خواهیم بود.

فرمانده امیرالمومنین(ع) ایلام تصریح کرد: از روحانیت، گروه های جهادی، نیروی انتظامی و بسیج انتظار دارم تا مسجد جامع را بهتر از گذشته نظافت و رونق بخشند و با برگزاری مراسمات مسجد را از فقر خارج کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید