آبرسانی به 7 روستای ساحلی سیستان و بلوچستان با کمک خیران

ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804812

علیرضا قاسمی گفت: عملیات آبرسانی به هفت روستای سواحل سیستان و بلوچستان پس از امضای تفاهم نامه با مجمع خیریه جمعیت امام رضایی آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان به عصرهامون گفت: این شرکت و مجموعه خیرین جامعه من رضایی منعقد شده است.

وی گفت: با اجرای این تفاهم نامه تعداد روستاهایی که توسط این گروه از خیرین آبرسانی می شوند به 24 روستا افزایش می یابد. نیاز به تسریع در تامین آب در این مناطق را دوچندان می کند.

این مسئول با اشاره به استقبال گروه های جهادی و خیرین در ارائه خدمات آب گفت: انجام دهید.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه با گروه فنی و مهندسی جمعیت امام رضایی ها، عملیات آبرسانی به 7 روستای فاقد شبکه آب شرب جنوب این استان در محدوده شهرستان چابهار و دشتیاری آغاز شده است و پیش بینی می شود آبرسانی شود. تا پایان سال این تعداد روستا باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

قاسمی ادامه داد: در اجرای این تفاهم نامه خدمات مشاوره فنی از جمله تهیه نقشه و مشخصات فنی و همچنین ماشین آلات توسط آبفا که مسئولیت آبفا را بر عهده دارد ارائه می شود.

آغاز فعالیت جمعیت امام رضا (ع) در تابستان امسال در زمینه تامین آب

محمدرضا لقزایی قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز در این خصوص گفت: سیستان و بلوچستان.

وی افزود: این گروه از خیرین در تابستان سال 1400 فاز اول طرح آبرسانی 17 روستا شامل 11 روستای چابهار و دشتیاری و 6 روستای نیمروز را بر عهده گرفتند و اکنون وارد فاز دوم آبرسانی شده اند. در سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید