آتش زدن پایگاه بسیج که کارگاه دوخت ماسک برای بیماران کرونا بود! + عکس و فیلم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; رسانه‌های مخالف در سال‌های اخیر با راه‌اندازی یک جنگ شناختی سعی در ناامن جلوه دادن ایران داشتند که در همین راستا درگذشت خانم مهسا امینی بهانه‌ای برای جنبش شورشی آنها شد و با درخواست‌های متعدد و آموزش‌های مختلف به هرج و مرج در ایران پایان دادند. آتش زدن اماکن متبرکه مانند مساجد، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج همواره مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب بوده و با تحریک عده‌ای از این اقدامات هیجان‌زده می‌شوند و به شکلی خاص آن را پوشش می‌دهند.

در حالی که اوضاع نابسامانی ها در اکثر نقاط کشور فروکش کرده بود، خبر آتش زدن پایگاه بسیج روستای جیریه اراک منتشر شد و اوباش آشوبگر پایگاه بسیج جامعه زنان را که محل گذراندن نوجوانان است به آتش کشیدند. اوقات فراغت و خدمت آنها مردم در ابعاد مختلف بودند.


5db6e4fc 3bb9 4da0 8768 bcf1538dfae8 خبر خاکستری

اعتراض به حجاب اجباری، تلاش برای احیای حقوق زنان، مبارزه برای شعار “زن، زندگی در آزادی” و … این همه دهان پر و البته شعارهای توخالی توسط برخی مزدوران و جیره خواران سر داده می شود و اقدامات آنها را تماشا می کنند. آتش زدن پایگاه بسیج، پایگاه بسیج بانوان است و فعالیت هایی از قبیل آموزش، ساخت ماسک، ایجاد وام، کمک به نیازمندان، تهیه بسته های کمک های مذهبی، پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را انجام می دهند و این منبع است. امید کودکان و نوجوانان روستا به زودی چهره زشت و اهداف شوم خود را آشکار می کنند و امروز اوباش آشوبگر با شعارهای توخالی چیزی برای پنهان کردن ندارند.

اوباش آشوبگری که امروز پایگاه بسیج را به آتش کشیدند در حال بازآفرینی تاریک ترین نقاط تاریخ هستند و مصمم هستند تا هر آنچه را که نوجوانان و جوانان در کتاب ها و فیلم ها دیده اند، از بی مهری، وحشیگری و ظلم اشکی ها – از شمرها و ظلم ها – انجام دهند. حفره ها به داعش – شنیده بودند و دیده بودند و سال ها بعد وقتی از وقایع فتنه 1401 و خشونت و بی رحمی اوباش در اخبار می خوانند، متعجب و متعجب خواهند شد.


ad13fd12 3bc5 4742 967d 0d45ddb0285c خبر خاکستری

در بازدیدی که از پایگاه 3 بسیج راهیان روستای جیره داشتیم، اوباش آشوبگر همه چیز را به آتش کشیده بودند و فرمانده آن پایگاه که سالها در این مکان زحمت کشیده بود و توانسته بود نوجوانان و جوانان زیادی را به کار بیاورد. روستا وقتی با این صحنه روبرو شد نتوانست خودش را کنترل کند و عصبانیتش منفجر شد.

فرمانده پایگاه بسیج راهیان روستای جیریا در مواجهه با آتش سوزی کلی این پایگاه گفت: از روزی که در این پایگاه با بسیجیان روستا نامزد شدیم، هدف خود را قرار داده ایم که می خواهیم سرباز باشیم. برای امام زمان (عج) و ما می خواهیم در این مسیر نقش آفرینی کنیم. و الگوی ما حضرت زهرا (س) است و قول داده ایم با حجاب قدم برداریم و در راه ظهور به مردم خدمت کنیم.


90adc51c 6367 4f81 b556 6c79763973b1 خبر خاکستری

وی افزود: دشمنان با شعار زن آزادی، پایگاه بسیج خواهران را به آتش کشیدند و این نشان می دهد که نه تنها برای زنان و دختران ایرانی ارزشی قائل نیستند، بلکه به فکر مردم نیز نیستند، زیرا این پایگاه یک پایگاه است. مکانی برای خدمت به مردم این مایه دلگرمی و امیدواری جوانان روستا بود اما اوباش آشوبگر با سوزاندن آن شادی آنها را از بین بردند.

فرمانده پایگاه بسیج روستای جیریا با بیان اینکه افتخار ما این است که پایگاه بسیج روستای جیریه را به پناهگاهی برای دهه هشتاد و دهه جدید تبدیل کنیم، می توانند مانع از تحصیل نوجوانان و جوانان پیرو راه شهید شوند. سلیمانی و شهید فهمیده، اما بدانند که ما این زمان را از دست نخواهیم داد و با همت و روحیه بسیجی و فاطمی سالهاست که این پایگاه را بهترین پایگاه بسیجی می شناسیم. آرمان های خود را محکم و استوار در این راه ادامه خواهیم داد.

وی گفت: امروز هجوم بیدادگر پایگاه بسیج را که محل معمول حرم امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) بود به آتش کشیدند و اینجا بود که معنای واقعی شعار «زن، عفاف» را دادیم. و اختیار».

فرمانده پایگاه بسیج روستای جیریا ادامه داد: اینجا مکانی بود که در جهت ارتقای سطح تحصیلات دانش آموزان گام های بلندی برداشتیم و آموزش رایگان در این پایگاه برکات فراوانی برای نوجوانان داشت و همه امکانات این پایگاه بسیج بود. توسط خود نوجوانان فراهم شد و موضوع به همین دلیل است که اوباش آشوبگر پایگاهی را که توسط نوجوانان خودانگیخته اداره می شد را به آتش کشیدند، آیا این چیزی جز ترس آنها از پرسنل نیست؟


39ca3866 6381 4347 9011 6473930114f5 خبر خاکستری

وی با اشاره به اینکه امروز مردمی که شعارهای توخالی سر می دهند با آتش زدن پایگاه بسیج حتی به جوایز بچه ها هم رحم نکردند و مطمئناً به آینده نوجوانان رحم نکردند، گفت: بدانند که فقط پایگاه بسیج سوخت. امروز اما قلب ما قوی تر از همیشه است و این اطمینان را می دهیم که این پایگاه بسیج را دوباره در راه مدرسه شهید سلیمانی می سازیم و افتخارات دیگر را به مندج می سپاریم.

فرمانده پایگاه بسیج روستای ریحانه روستای جیریه افزود: اقدامات انجام شده در زمان بیماری کرونا از جمله تهیه ماسک و تهیه بسته های کمک های دینی در این پایگاه بسیج مستضعفان زیادی را به ثمر رسانده است و ما حتی ماسک های بهداشتی برای مناطق مرزی کشور تهیه کردند اما اوباش شورشیان حتی به چرخ خیاطی های ما رحم نکردند و به نظر می رسد معنای آزادی که دارند سوزاندن منافع مردم است و از این قبیل. حوادث قطعا ما را هوشیارتر و بیدارتر می کند.


9fe40dcc 8ffa 4f16 9e1b 11b6d80161dc خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان این پایگاه در انجام بسیاری از کارها الگو بودند و شورای این پایگاه مربوط به دهه 80 و حتی 90 است و به یاری خداوند نسلی را تربیت خواهیم کرد که ادامه دهنده راه شهدای سلیمانی باشد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید