آثار برکت وجود شهدای گمنام در جامعه و خانواده به نمایش گذاشته می شود

ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798386

چابک ملازاده گفت: آثار برکت حضور شهدای گمنام در جامعه و خانواده نمایان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از بلاغ ، عقیله ملازاده چهارشنبه شب در همایش بانوان و دختران فاطمی سلیمانی در سوادکوه به فرمان رسول گرامی اسلام (ص) در خصوص ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ) بر همه زنان از ابتدا تا آخر اشاره کرد و اظهار داشت: ولایت موجب شفاعت حضرت فاطمه زهرا (س) در مراحل مختلف پس از رحلت آن حضرت می شود و با قیام خود با سقف روبرو شد و دشمنی و دشمنی کرد.

وی با بیان اینکه ملت ما هر زمان که لازم باشد در صحنه حاضر می شود و کسانی که از منصب خود سوء استفاده می کنند مانند اهل سکیف نمی فهمند که نمی توانند امام را زیر پا بگذارند و حکومت اسلامی را درک نمی کنند، افزود: کسانی که به اسلام تکیه می کنند. دولت «آنها معنی تشکیل حکومت اسلامی را نفهمیدند و مهره های کوچک ابرقدرت هایی بودند که در هشت سال جنگ تحمیلی به ما ظلم کردند.

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمر با اشاره به اینکه وصیت نامه شهدا ما را به انجام وظایف و حمایت از ولی فقیه زمان دعوت کرده است، خاطرنشان کرد: خلاصه سیلی می خوریم و دین به خطر می افتد و اهل بیت (ع) را وادار می کند که خونشان را فدای او کنند.

ملازاده یادآور شد: «شهید مدافع حرم محمود رادمر» گفت: مقام معظم رهبری زمان ما.

وی با اشاره به اینکه دشمنان حضرت علی (ع)، پیامبر و فداکاری روز حدیر فراموش شده و برخی مدیران فراموش کرده بودند که بیش از 300 هزار شهید داده شده است، افزود: آثار برکت وجود شهدای گمنام. در جامعه و خانواده «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند».

مادر شهید مدافع حرم محمود رادمر با اشاره به فراز دیگری از وصیت نامه شهید مبنی بر اینکه خدا را بر برادر، خواهر و همسر ترجیح می دهیم، افزود: دنیا.

ملازاده با اشاره به اینکه فضای مجازی و القای مطالبات دشمنان را داریم، تاکید کرد: باید مراقب باشیم و این نظام با خون شهدا ایجاد شده و مکان کشور روشن است و ما مدیون شهدای خود هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهدای ما در مکتب اسلام تحصیل کردند و به ائمه تعلیم دادند، «محمود» در وصیت نامه خود به بسیجیان گفت: برادران و خواهرانم بسیجی اجازه ندهید بام و عاشورا تکرار شود. که مورد لعن آیندگان قرار خواهد گرفت و در قسمتی دیگر از وصیت نامه خود آورده است که حیف است یک جان دارم و اگر دشمنم آن را بگیرد و هزاران جان به من بدهکار باشد. هزار بار به اسلام تقدیم کن» و به فرزندانش گفت: «علی و محمد عزیزم!» خدا می داند که چقدر شما را دوست دارم، اما دین و ولی فقیه را بیشتر از شما دوست دارم.» شهید سلیمانی این کار را کرد. به سختی خود را در پیشگاه خداوند دید و شهید شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید