آخرین اخبار افزایش مستمری 1401/ لزوم اقدام نهایی دولت در خصوص افزایش مستمری های تامین اجتماعی

آخرین اخبار افزایش مستمری 1401/ لزوم اقدام نهایی دولت در خصوص افزایش مستمری های تامین اجتماعی

روز جدید : یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده اصفهان به رئیس جمهور مبنی بر لزوم اقدام نهایی دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان را قرائت کرد.

سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز اعلامیه کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور؛ لزوم اقدام نهایی دولت برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی.

تذکر فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به همراه 30 نماینده به وزیر ورزش؛ لزوم انجام اقدامات لازم برای هماهنگی با دولت قطر برای حضور با تماشاگران ایرانی در جام جهانی.

تذکر منصورعلی زارعی کیاپی نماینده ساری و میان درود و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در ساخت کمربندی در ساری و همچنین جمعی از نمایندگان به وزیر صمت؛ لزوم احداث تراکتورسازی در مازندران و همچنین تذکر این نماینده به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ ضرورت ساماندهی مهر در استان مازندران.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ لزوم تشکیل کارگروه تنظیم بازار استان خراسان رضوی برای مدیریت توزیع مرغ و روغن در استان به ویژه در نیشابور و همچنین تذکر 37 نماینده به وزیر اقتصاد؛ دلیل عدم وجود یک سیستم شفاف و عمومی با معیارهای دقیق استاندارد برای اخذ تسهیلات بانکی از اشخاص حقیقی و حقوقی برای پروژه های مختلف چیست؟ در مورد لزوم تعیین سرانه مواد غذایی اساسی مورد نیاز ماهانه برای تمامی خانوارهای واجد شرایط از طریق کاربرگ بدون پرداخت هزینه به جای یارانه نقدی.
تذکر علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ورزش؛ لزوم حمایت و دفاع از حقوق تیم نفت مسجد سلیمان در 2 بازی باقی مانده لیگ برتر.

تذکر سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان به همراه 12 نماینده به وزیر نیرو؛ لزوم اقدام فوری برای تملک و تعیین تکلیف اراضی رودخانه انار باغ و رهاسازی رودخانه در منطقه عباس آباد به نماینده این نماینده به همراه 44 نماینده وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد. لزوم اعطای اعتبار برای معوق وام به کشاورزان و اعطای وام بهره برداری به آنها.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور؛ لزوم اعمال رتبه فرهنگیان به وزیر ارتباطات؛ ضرورت یافتن راه حلی برای مشکل اینترنت و قطع شدن تلفن ثابت در بسیاری از روستاها.
تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار در وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ لزوم تکمیل مجتمع فرهنگی و جانبازی منجیل.

تذکر ملک فاضلی نماینده سراوان نزد وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در آسفالت راه های روستایی بدون تردد.
تذکر مهدی اسماعیلی نماینده میانی به همراه ۵۳ نماینده به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تسریع در افزایش بازپرداخت حقوق و کمک های دریافتی کارکنان مدارس با هماهنگی سایر دستگاه ها.

دیدگاهتان را بنویسید