آخرین جزئیات از شبکه اخلالگران گلستان/ یک سوم نانوایی های گلستان تخلف شد


ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878384

معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: یک سوم نانوایی های گلستان به دلیل تحویل خارج از خط و موارد دیگر متخلف و وارد ندامتگاه شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; سید محمد دهنوی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 85 درصد نانوایی ها به دستگاه کارتخوان مجهز شده اند و هفته آینده فروش نان در 100 درصد نانوایی های استان گلستان به صورت هوشمند انجام می شود.

معاون اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: در حال حاضر 93 درصد نانوایی های شهری و 78 درصد نانوایی های روستایی مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند هستند و همچنین دولت برای نانوایی هایی که از آرد نوع یک استفاده می کنند و نانوایی هایی که از آراد استفاده می کنند، 15 درصد در نظر گرفته شده است. نوع 2 از انگیزه فروش 10 درصدی استفاده می کند.

دهنوی گفت: امیدواریم تا پایان تیرماه مدل جدید فروش نان در تمامی نانوایی ها اعمال شود. توری که 56000 کیسه آراد را از زنجیره تامین خارج کرد، به دام افتاد.

وی افزود: بخشی از آن نیت سهمیه استان و بخشی دیگر سهمیه استان های دیگر بود و این نشان می دهد که در زنجیره تامین اتفاقاتی در حال رخ دادن است و با هرکسی که امنیت غذایی مردم را تهدید کند برخورد خواهیم کرد. “

این مقام مسئول افزود: قیمت مرغ در ابتدای توجیه باید به قیمت مصوب 59 هزار و 800 برسد، اما با توجه به کاهش خرید مردم این قیمت کمتر از قیمت مصوب بازار بود و در دو ماه آینده به سه ماه این قیمت می آید و تلاش ما بر این است که قیمت را به قیمت مصوب برسانیم و اجازه ندهیم بیشتر از این قیمت افزایش یابد.

دهنوی بر تقویت نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون مجموعه نظارت بر بازار چند برابر شده و در دو سه هفته اخیر شاهد این تقویت بیشتر بوده ایم و در این مدت 850 نانوایی در تعزیرات معرفی شدند. دوره . . عادت زنانه. آفلاین و چیزهای دیگر داشتند.

وی یادآور شد: تصمیم گرفتیم با همکاری قرارگاه 17 ربیع مجتمع نظارت بر بازار را تقویت کنیم و بخشی از بازار منتظر افزایش قیمت بود و افزایش قیمت اعلام شده از سوی دولت شامل کالاهای آنها نمی شد، بنابراین مقداری را عرضه نمی کنند. کالا آنلاین است.” این یک تخلف است و ما با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید