آخرین خبر انتخاب سخنگوی دولت/ چه کسی جایگزین علی ربیع می شود؟

آخرین خبر انتخاب سخنگوی دولت/ چه کسی جایگزین علی ربیع می شود؟

رونو:قرار است امروز (سه شنبه) جلسه ای برای تصمیم گیری درباره انتصاب سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شود و جانشین علی ربیعی مشخص شود.

سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با گذشت حدود سه ماه از روی کار آمدن دولت سیزدهم هنوز منصوب نشده اند. تأخیر با انتقادات گسترده ای مواجه شده است.

اما در این بین قرار است امروز (سه شنبه) جلسه ای برای تصمیم گیری درباره تعیین سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت برگزار شود و جایگزین علی ربیعی مشخص شود.

به گفته منابع آگاه، علی بهادری جهرمی که هم اکنون رئیس کانون، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه است، مهمترین سخنگوی دولت سیزدهم است.

گفتنی است، بر اساس آیین نامه تعیین و تحدید وظایف سخنگوی هیأت وزیران و تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت که در تاریخ 16 آذر 97 به تصویب هیأت وزیران رسید، سخنگوی هیأت وزیران که ریاست شورای اطلاع رسانی را نیز برعهده دارد. انتخاب و انجام وظایف هیأت وزیران از جمله اعلام مواضع، سیاست ها و رهنمودهای هیأت وزیران در مورد مسائل داخلی و خارجی کشور، ابلاغ تصمیمات هیأت وزیران و تشریح محتوای کلیه مصوبات، پاسخ به سؤالات مطبوعات و … رسانه ها و مصاحبه های تلویزیونی و ..

دیدگاهتان را بنویسید