آخرین وضعیت جسمانی امام جمعه سابق یاسوج


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910092

سیدعلی حسینی فرزند امام جمعه سابق شهر یاسوج به تشریح وضعیت نهایی جسمانی آیت الله پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی حسینی فرزند امام جمعه سابق شهر یاسوج در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در تشریح وضعیت نهایی جسمانی آیت الله سیدعلی اصغر حسینی گفت: در حال حاضر سطح ایشان هوشیاری او کاهش یافته و از طریق دستگاه اکسیژن نفس می کشد.

وی افزود: پس از انتقال آیت الله حسینی به شیراز در یکی از مراکز آموزشی و درمانی بستری و تحت مداوا قرار گرفت و از شب گذشته سطح هوشیاری ایشان کاهش یافته و از همه دوستداران و دلسوزان ایشان تقاضای دعا داریم. برای سلامتی آیت الله..

سید علی حسینی افزود: آیت الله حسینی با تلاش پزشکان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

در پایان فرزند این روحانی برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم و عاشقان حضرت آیت الله بارها سلامتی ایشان را جویا می شوند، گفت: با توجه به شدت بیماری این یاور واقعی انقلاب و رهبری، از همه علما، بزرگان، دانشجویان، دوستان و از همه فرمانداران و علاقه مندان به ایشان تقاضا داریم با استناد به الطاف امام عطار (علیه السلام) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند.

آیت الله سید علی اصغر حسینی از علمای برجسته استان کوگیلویه و بویراحمد از اساتید دانشگاه 3 روز پیش برای درمان بیماری کلیوی به یکی از مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعزام شدند.

آیت الله سیدعلی اصغر حسینی دارای 40 سال سابقه تدریس در حوزه های علمیه شیراز و یاسوج، 26 سال امامت نماز جمعه شهر یاسوج، تدریس در دانشگاه یاسوج و تشکیل دوره های تفسیر قرآن و نهج است. البلاغه یاسوج از سوابق علمی و تبلیغی این فقیه مجاهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید