آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد در بارندگی های شب گذشته/امشب چند برابر است


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 05/07/1401
کد خبر: 1886265

مدیرکل ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرکل بحران استان آخرین گزارش از تلفات و خسارات ناشی از بارندگی در کهگیلویه و بویراحمد را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نیکروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص جزئیات بارندگی های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تا زمان اعلام این خبر بر اثر بارندگی های شبانه روز گذشته تلفات جانی نداشته ایم. کهگیلویه و بویراحمد.

وی با بیان اینکه استان در آماده باش 100 درصدی قرار دارد، گفت: بارندگی های شب گذشته خسارات زیادی به مزارع و جاده های بین مزارع وارد کرد و تمامی استانداران در حال رصد خسارت های احتمالی هستند.

مدیرکل ستاد بحران استان وضعیت بارندگی های موسمی کهگیلویه و بویراحمد تا امشب پنج شنبه 16 مردادماه را چندین برابر شب گذشته دانست و از مردم خواست نسبت به هشدارهای ناشی از بحران توجه ویژه داشته باشند. مرکز فرماندهی.

نیکروز با اعلام وضعیت قرمز و خطرناک برای استان گفت: مردم از مراجعه به حاشیه رودخانه ها و مسیل ها برای گرفتن عکس و فیلم اکیدا خودداری کنند.

وی بیان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و تنها راهنما و منبع اطلاع رسانی در این شرایط ستاد بحران است و این اطمینان به مردم داده می شود و اطلاعات با شفافیت کامل در اختیار مردم قرار می گیرد.

مدیرکل ستاد بحران استان بیشترین بارندگی استان را 55 میلی متر در ماهور باشت عنوان کرد و گفت: کاکان 16 میلی متر بارندگی را در شهرستان بویراحمد به ثبت رساند.

نیکروز گفت: تیم های متعددی از ستاد بحران، امور عشایر و هلال احمر برای بررسی بیشتر وضعیت عشایر به مناطق اعزام شده اند و این روند در تمامی شهرستان های استان در حال انجام است.

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد مجدداً وضعیت قرمز بارندگی های موسمی را اعلام کرد و گفت: شدت بارندگی ها از ظهر امروز نسبت به بارندگی های اخیر بسیار بیشتر می شود و از مردم مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواستار پذیرش شدند. هشدارها جدی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید