آرزوی قلبی من موفقیت تراکتور است


زمان: 00:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876498

محمد نصرتی تاکید کرد که این تیم باید بازیکنان بزرگ، با کیفیت و بین المللی را به خدمت بگیرد تا نتایج خوب گذشته خود را تکرار کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آناناج درباره قطع همکاری باشگاه تراکتورسازی با ارطغرل ساغلام اظهار داشت: از خداحافظی آقای ساغلام واقعا ناراحت شدم زیرا آنها همیشه در سخت ترین شرایط می آمدند و به تراکتورسازی کمک می کردند.

وی گفت: من با جزئیات مذاکرات او با باشگاه آشنا نیستم و نمی دانم آنها در مورد چه چیزی به توافق نرسیدند. امیدوار بودم با باشگاه به توافق برسم و فصل بعد در تراکتور باشم که متاسفانه نشد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه هواداران سرمایه و مالک اصلی باشگاه تراکتورسازی هستند، گفت: هیچکس بزرگتر از نام این تیم نیست. این تیم اگر هواداران نبود مشکلات جدی تری داشت و حضور آنها باعث دلگرمی و قوت قلب ما شد. همانطور که قبلا در مصاحبه ام گفته بودم بدن تراکتورسازی به لیگ یک سقوط نمی کند. خوشحالم که با تلاش کادرفنی و بازیکنان شرمنده علاقه مندان نشدیم.

نصرتی یادآور شد: تراکتورسازی از دیرباز بازیکنان بزرگی چون احد شیخولاری، حسن آذرنیا، مرحوم دکتر نیکمر، علی کریمی و محمد ابراهیمی و مربیان مطرحی چون امیر گاله نوی، تونی اولیویرا و جان توشاک را در اختیار داشت که هر کدام یک رفت و آمد داشتند. نام بزرگ تراکتور باقی است و این تیم هویت مردم آذربایجان است.

وی در واکنش به انتخاب قربان بردیف به عنوان سرمربی تراکتورسازی گفت: نمی دانم انتخاب بردیف چقدر درست است اما امیدوارم کارکنان باشگاه انتخاب خوبی داشته باشند. من با سردار آزمون در مورد بردیف صحبت کردم که از مربی تمجید کرد و گفت در روسیه می سازد.

کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی اذعان داشت: معتقدم مشکل تراکتورسازی در سرمربی نیست، بلکه در تیم باید بازیکنان بزرگ، باکیفیت و بین المللی کار کنند تا بتوانند نتایج خوب گذشته خود را تکرار کنند.

نصرتی در نهایت با اعلام وضعیت خود برای فصل آینده گفت: قرارداد من با تراکتورسازی به پایان رسیده و کادرفنی باشگاه برای فصل آینده تماسی نداشته اند. اگر باشم با تمام وجود در خدمت تراکتور هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید