آرزوی ما کسب سهمیه المپیک جوانان است


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810541

دیدار رئیس فدراسیون تنیس روی میز، سرمربی و تیم ملی هوپ با وزیر ورزش

رئیس فدراسیون تنیس روی میز و تیم ملی قهرمان هاپ جهان با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ صبح امروز (سه شنبه) مهرداد علیکرداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حوری سادات سید آقامیری سرمربی تیم ملی هاپ بانوان، باران ارجمند و کمیل نیک نژاد دونفره نونهالان و قهرمان هاپ جهان با حامی دیدار کردند. سجادی در وزارت ورزش و جوانان صحبت کردند.

در این نشست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی کشور، اسماعیل احمدی مشاور و مدیرکل این وزارتخانه و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.


* ارجمند: خیلی خوشحالم که وزیر ورزش ورزشکار است/ نیک نداد: امیدوارم بتوانم سالن تخصصی تنیس روی میز لنگرود ایجاد کنم.

باران ارجمند تیم ملی تنیس روی میز حلال صبح امروز در دیدار با سجادی گفت: بسیار خوشحالم که امروز در حضور وزیری هستم که یکی از ورزشکاران مطرح کشور است و همه را می شناسد. مشکلات و مشکلات ما.”

وی همچنین به تشریح فعالیت های ورزشی خود پرداخت و گفت: برای اولین بار به عنوان یک دختر ایرانی موفق به کسب مدال در مسابقات جهانی شدم و همین موضوع انگیزه زیادی در من ایجاد کرد.

دارنده مدال برنز جهانی هوپس (کمتر از 12 سال) ادامه داد: مدالی که امروز گرفتم حاصل حمایت مسئولان فدراسیون است و باید از همه آنها قدردانی کنم.

باران ارجمند تاکید کرد: سعی می کنم با حفظ این مدال در مسابقات بعدی عراق و ارتقای جایگاه خود در رنکینگ، خوش رنگ ترین آویز باشم.

کمیل نیکنهاد قهرمان جهان (کمتر از 12 سال) گفت: از رئیس و دست اندرکاران فدراسیون تنیس روی میز تشکر می کنم و موفقیتی که به دست آوردم مرهون حمایت های دلسوزانه علیگارداشی است.

وی که متولد لنگرود است به تشریح امکانات این شهرستان در رشته تنیس روی میز پرداخت و از سجادی خواست تا سالن ورزشی تخصصی در استان گیلان احداث کند. وی گفت: تمام تلاشم را می کنم تا در مسابقات مهم نتایج خوبی کسب کنم و انشاالله بتوانم نماینده کشورمان در بازی های آسیایی و المپیک باشم.

حوری سادات سید آقامیری سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نیز به تشریح روند آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات اردن پرداخت و گفت: آرزوی همه مربیان وجود دارد و این موفقیت و کسب مدال از آنهاست. و من بسیار خوشحالم که «ارجمند باران توانست اولین مدال را در بخش بانوان کسب کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره آینده باران ارجمند به عنوان یک نونهالان تصریح کرد: جا دارد از خانواده باران تشکر کنم چرا که در حد توان با ما همکاری کردند.

سید آقامیری ادامه داد: آرزوی من این است که باران عادلانه سهمیه بازی های المپیک جوانان را کسب کنیم، هرچند راه سختی در پیش داریم اما تمام تلاش خود را می کنیم.


* سجادی: برنامه ریزی ورزشی در رده نونهالان تضمین کننده آینده ورزش است

وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با ابراز خوشحالی از سربلندی دو سالن غیر تنیس روی میز کشور، سختی است، بنابراین ورزشکاران کشورمان در این سن نیاز به تلاش بیشتری دارند.

سجادی با بیان اینکه قهرمانی در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا گامی قابل تقدیر است، گفت: بهترین ورزشکاران این رشته در آسیا هستند و این نتایج حاصل تمرینات فراوان ورزشکاران، زحمات رئیس جمهور و دیگر برنامه ریزان و تکنسین ها است. “من این منطقه را می شناسم.

وی همچنین از ورزشکاران نونهال به عنوان آینده سازان این ورزش در کشور یاد کرد و خطاب به ورزشکاران حاضر در جلسه گفت: برای موفقیت باید فراز و نشیب های زیادی را پشت سر بگذارید و این بار با وجود همه سختی ها بسیار شیرین و حساس است

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خارج از سالن خطاب به تیم ملی تنیس روی میز گفت: شما از این پس الگوی موفق بسیاری از جوانان خواهید بود بنابراین باید با حساسیت بیشتری زندگی شخصی و ورزشی خود را پشت سر بگذارید. . “

وی در ادامه الگوبرداری، تمرکز، هدف گذاری، احترام به پیشکسوتان، مطالعه و تحقیق در ورزش را از گام های مهم موفقیت دانست.

سجادی تاکید کرد: فرصت خوبی است که برای زندگی ورزشی خود هدف داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت ضمن برنامه ریزی و الگوسازی از تجربیات مربیان، کادر فنی و پیشکسوتان بهره مند شوید.

وی در ادامه سخنان خود را خادم ورزش کشور دانست و با تکرار احترام به پیشکسوتان گفت: بخش قابل توجهی از موفقیت ها حاصل پیشکسوتانی است که دانش خود را با ورزشکاران جوان به اشتراک می گذارند. بلافاصله دستور کار

حمید سجادی با تقدیر از خانواده های ورزشکاران برای حمایت از فرزندانشان تاکید کرد: در دیدارهای بعدی تیم ملی نونهال با خانواده هایشان باید در این مجالس حضور داشته باشند چرا که والدین نقش بسیار مهمی در رشد، تعالی و موفقیت ورزشکاران دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید