آرزو و جستجوی کلید راز اکتشافات پژوهشی محقق شده

ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791617

مراسم تقدیر از همکاران و پژوهشگران مرکز توسعه و آینده پژوهی با سخنرانی دکتر سید مهدی پاکت در خصوص چگونگی تحقق نتایج تحقیقات و ارزیابی همکاران مرکز به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی مرکز، مراسم شکرگزاری مرکز پژوهشگران در دومین روز از هفته پژوهش با حضور مدیران و همکاران مرکز در تالار یاس مرکز برگزار شد. در ابتدای این مراسم دکتر رجبی استاد دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت. رجبی سخنرانی خود را به موضوع تحقیق و توسعه فردی محققان اختصاص داد. وبراز امیدوار است این مرکز با ظرفیت علمی خود بتواند مشکلات اساسی کشور را حل کند.

در این دیدار دکتر سید مهدی پاکذات رئیس مرکز هر چند خسته نباشید به تشریح هفته پژوهش کانون در هفته پژوهش مرکز پرداخت و ادامه داد: بر اساس آموزه های اسلامی و معنوی معتقدم که اصل اراده و میل در واقع کلید تحقق همه چیز در نظام آفرینش است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: بی شک اگر بخواهیم برای رفع کاستی های کشور اقدام دقیقی انجام دهیم بر اساس آموزه های دینی به مرحله تحقق عینی نزدیک می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون زمان آن است که پژوهش ها را بر اساس اراده برای رفع نیازهای مردمی، برای رفع نیازهای اساسی کشور متحد کنیم و با تمام توان برای پاسخگویی به مطالبات واقعی مردم قدم برداریم. “

پاکت افزود: اراده و تقاضا رمز تحقق نتایج پژوهش است، بنابراین اگر پژوهش از یک نیاز اساسی نشات بگیرد، بدون شک با نیازهای ما به مرحله تحقق می رسد.

در این مراسم با اهدای لوح و تندیس یادبود از همکاران مرکز تقدیر و تشکر شد.

1b1cbe3a cf15 47d4 b54d c2dafb438600 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید