آزادسازی ۸۰ زندانی جرائم غیرعمد طی ۶ماهه اول سال جاری

مدیر ستاد دیه استان ایلام از آزادسازی ۸۰ زندانی جرائم غیر عمد در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، مراد بابایی مدیر ستاد دیه استان ایلام با اشاره به آزادی ۸۰ زندانی جرائم غیر عمد در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: حدود ۱۰۸ میلیارد تومان بدهی این زندانیان بوده که از طریق ستاد دیه پرداخت شده است.

وی با اشاره به مبلغ ۱۴ میلیارد تومانی گذشت شاکیان خاطرنشان کرد: حدود ۴ میلیارد تومان نیز از طریق کمک های بلاعوض جهت آزادسازی زندانیان هزینه شده است.

بابایی در ادامه با اشاره به قبولی دادخواست اعسار حدود ۸۷ میلیارد تومان زندانیان بیان داشت: حدود ۱ میلیارد تومان نیز از طریق تسهیلات بانکی جهت آزادسازی زندانین غیر عمد هزینه شده است.

این مسئول با بیان اینکه درحال حاضر حدود شصت زندانی غیر عمد در زندانهای سطح استان چشم به راه کمک خیرین جهت باز شدن قفل زندان و آزاد شدن هستند افزود: خانواده هایی در این اوضاع متورم و سخت اقتصادی درآستانه فروپاشی هستند و کمک های خیرخواهانه میتواند از این فروپاشی جلوگیری کرده و زمینه آزادی زندانیان غیر عمد را فراهم نماید.

وی با بیان اینکه ستاد دیه در زمینه آزاد زندانیان جرائم غیر عمد که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند، فعالیت دارد گفت: مردم، خیرین و.. می توانند کمک های مالی خود را به شماره حساب۰۲۰۷۴۲۴۹۲۰۰۰۱ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۷۱۴۲ به نام ستاذ دیه استان ایلام واریز و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید