آزادی چهار زندانی محکوم مالی از ستاد دیه چهارمحال و بختیاری


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855315

حمیدرضا حیدری گفت: به همت دیه، خیران و خیرین استان چهار زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا حیدری در مراسم ولادت امام رضا (ع) که با حضور خیرین، خانواده زندانیان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: از ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) لذت ببریم.


وی افزود: همه ساله در این ایام زندان های چهارمحال و بختیاری میزبان پرچم بارگاه مطهر امام رضا(ع) هستند و زندانیان با قلبی سرشار از عشق به اهل بیت(ع) دل به سوی خود می فرستند. مشهد.” .


مدیرکل زندان های چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال به همت ولادت امام مهربانی ها چهار زندانی جرایم اجباری توسط دیو، خیران و خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.


مجید صیادی مدیر دیه چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم گفت: مجموع بدهی این چهار زندانی بالغ بر 9 میلیارد ریال است که با کمک 3 میلیارد و 300 میلیون ریال در ستاد دیه و تسهیلات بانکی و بخشودگی قابل توجهی از بیشتر از 5 / شامل 5 میلیارد ریال این چهار مشتری جشن میلاد امام رئوف را در کنار خانواده خود جشن می گیرند.


وی افزود: همچنین در میلاد امام رضا (ع) 100 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش 4 میلیون ریال به خانواده های زندانیان اهدا شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید