یزد دیگر زنی را محکوم مالی ندارد و محکوم مالی ناشی از دیه حوادث رانندگی است.


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814142

سخنگوی ستاد دیه استان یزد گفت: در حال حاضر یزد در اثر سانحه رانندگی دیه در زندان فاقد همسر محکوم مالی و محکومیت مالی است و تمامی زندانیان جرائم غیرعمد استان یزد در سال جاری وارد می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مسعود عظیمی مدیر ستاد دیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به عید گلریزانی به همت موسسه خیریه آفتاب شرق اردکان میزبان هیئت ابوالفضلی مهرجرد میبد گفت: در این عید 150 خیر و نیکوکار تومنی حضور داشتند. آزادی زندانیان اهدایی جرایم غیرعمد.

عاصمی با قدردانی و تشکر از خیرین و نیکوکاران استان در رهایی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: 182 جریمه نقدی محکوم شدند. زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

سخنگوی ستاد دیه استان یزد گفت: 38 نفر از مددجویان با مشاوره و تعدیل کارکنان ستادی و 144 نفر از مشتریان با پرداخت منابع از جمله کمک خیران و نوع دوستان و تسهیلات بانک های موجود آزاد شدند. زندانیان که از این تعداد 15 زن و 169 نفر بودند. مردان.

وی با قدردانی از تلاش های بی شائبه کارکنان و اعضای کمیته صلح و سازش این ستاد خاطرنشان کرد: بدهی این مددجویان 72 میلیارد تومان است که 57 میلیارد آن توسط اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه تامین می شود. بخشی از این میزان منابع این ستاد اعم از کمک های نیکوکاران و نیکوکاران و تسهیلات بانک های موجود به مبلغ 15 میلیارد تومان به حساب سپرده عادلانه واریز شد و زمینه ساز آزادی این 182 نفر و آنها شد. بازگشت به آغوش گرم خانواده

عاصمی تصریح کرد: از این تعداد 129 مددجوی مرتبط با محکومان مالی آزاد، 21 مددجو به نفقه، 15 مددجو محکوم به مهریه، 9 مددجو به غرامت ناشی از حوادث ناشی از کار، 6 مددجو محکوم به غرامت ناشی از حوادث رانندگی شدند. و 2 مددجو به دیه غیرعمد محکوم شدند.

این کارمند با تاکید بر اینکه یزد دیگر مددجوی ندارد که در سال های گذشته از سوی ستاد دیه کمک شود، گفت: با تلاش کارکنان، اعضای کمیته صلح و سازش، شوراهای حل اختلاف زندان ها و قضات، یزد اکنون به یک زن محکوم شده است. و هیچ محکوم مالی به دلیل رانندگی در زندان نیست و همه زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد امسال وارد می شوند.

عظیمی در پایان تاکید کرد: در تلاشیم تا در سال آینده با همکاری فرمانداران و روسای دادگستری جشن های گلباران در تمامی شهرستان ها همراه با جشن های گلزار مجازی (اینستاگرام) برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید