شایعه رد صلاحیت شهردار منتخب کرج، گمانه زنی است/آشکارهای ناشی از قصور دولت در قطار شهری


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895780

ایزدیار در خصوص شایعه رد صلاحیت شهردار منتخب کرج گفت: تا زمانی که موضوع تایید یا عدم تایید شهردار کرج از سوی مراجع رسمی اعلام نشود نمی توان به آن استناد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عمار ایزدیار در گفتگو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: روند ارزیابی شهردار منتخب کرج در وزارت کشور در حال بررسی است.

ایزدیار افزود: با توجه به پیگیری های هفته گذشته و این یکی از معاونت سازندگی و ساماندهی شهرداری های وزارت کشور، طی روزهای آینده نتیجه مکاتبات شورا را اعلام خواهند کرد.

وی گفت: نتیجه مکاتبات شورا با وزارت کشور با معرفی شهردار منتخب و صدور حکم از سوی وزیر کشور و یا رد صلاحیت گلم سریزدی به پایان می رسد.

ایزدیار در خصوص شایعه رد صلاحیت شهردار منتخب کرج تصریح کرد: تا زمانی که این موضوع از سوی مراجع رسمی اعلام نشود نمی توان به آن استناد کرد و تنها حدس و گمان است.

وی گفت: رد صلاحیت به صورت غیر رسمی در محافل مطرح می شود، این گمانه زنی در مورد شهردار سابق نیز وجود داشت اما در نهایت به حکم شهردار رسید.

ایزدیار افزود: عدم اجرای تعهدات دولت در خصوص تامین مالی پروژه، عدم تحویل واگن و لکوموتیو و عدم نصب تجهیزات سه عامل تاخیر در افتتاح قطار شهری کرج است.

سخنگوی شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: لکوموتیوهای خریداری شده برای قطار شهری کرج در گذشته برای مترو تهران استفاده می شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید