آزادی ۲۶ اسیر خراسان شمالی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797179

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان خراسان شمالی اعلام کرد؛

محمد هدباش با اشاره به اینکه پیرو سخنان سردار سلیمانی همه در جامعه از یک خانواده هستیم و در قبال یکدیگر مسئول هستیم، گفت: در خراسان شمالی همزمان با 13 دی ماه این کار انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد هدابش رئیس کانون وکلای بسیج سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زندانیان جرائم غیرعمد در دو مرحله در استان آزاد شده اند. : به مناسبت هفته بسیج 32 زندانی با مجموع بدهی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم، گفت:

خدابخش افزود: آزادی زندانیان توسط ستاد دیه، بسیج وکلا، بخشودگی شاکیان و حمایت مالی خانواده زندانیان انجام شد.

این مسئول گفت: همچنین در چارچوب آزادی زندانیان، ارائه خدمات درمانی در بخش‌های مختلف زنان، اطفال و … مشاوره حقوقی، خانواده برای بیش از 100 خانواده زندانی در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های لازم انجام شده است. بیرون رفتن با خانواده برای دریافت خدمات.»

وی گفت: لازم به ذکر است که انجمنی با عنوان کمک به زندانیان پس از آزادی افراد از زندان، در حوزه های مختلف درمانی، تسهیلاتی، معیشتی، اشتغال از آنان حمایت می کند.

هدباش با اشاره به بخشی از سخنان شهید سلیمانی مبنی بر اینکه همه مردم ایران یک خانواده هستند و همه ما در قبال خانواده خود مسئولیم، افزود: نمونه این صحبت ها قطعاً هر یک از ما نسبت به هموطنان خود هستیم. همشهریان مسئول هستند و ما باید هر کاری که ممکن است انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید