آسیب ها و توطئه های دشمنان فراموش نشدنی است


ساعت: 19:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815298

وزیر کشور با بیان اینکه آسیب ها و توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی فراموش نشدنی است، گفت: ایران اسلامی امروز قدرت پاسخگویی را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی یکشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی باکری و شهدای بدر و خیبر در تبریز گفت: دشمن در برابر خواست ملت و مجاهدان ملت ایران تسلیم شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن شکست خورده است، افزود: مقامات آمریکایی اذعان دارند که بزرگترین راهبرد آنها که فشار حداکثری است، از روی رحمت شکست خورده است.

واحدی در ادامه با بیان اینکه توطئه های دشمن علیه این کشور بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: امروز دشمن ما باید بیش از هر زمان دیگری بداند که ملت سرافراز و رزمندگان بزرگ ما تا زمانی که به این توطئه ها پاسخ لازم را نگیریم، هرگز دست از تعقیب توطئه های خود بر نمی دارند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن می داند که هیچ نیتی برای این نظام مقدس و این آب و خاک بی پاسخ نمی ماند. دشمن امروز ما باید بیش از هر زمان دیگری بداند که ملت سرافراز ما و رزمندگان ما تا زمانی که به توطئه ها پاسخ ندهند دست از تعقیب توطئه های خود بر نمی دارند.

وی با تاکید بر اینکه ملت، شهدا و رهبری در خط هستند، افزود: رزمندگان و مجاهدان ما در یک صف متحد هستند و به دنبال تحقق اهداف بزرگ الهی هستند که شهدای ما تجلی داده اند.

وزیر کشور با بیان اینکه در این دیدارها در حال انعقاد تفاهم نامه با ارواح شهدا برای ادامه راه هستیم، گفت: نباید لحظه ای ایستاد چرا که پیروزی نزدیک است.

وحیدی با بیان اینکه مجلس شهدا اولین مجلس توحید بود، گفت: شهید کسی است که خود را آزاد کرده باشد. شهدا شمع راه انسانیت هستند و شهدایی که در اسلام غربت کردند و به صدای مظلوم رسیدند بالای سرشان هستند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه شهید مهدی باکری در راز و نیاز خود در نامه هایش به خدا می نویسد که خدایا چقدر عزیز و بزرگواری، گفت: وصیت نامه سردار سلیمانی و شهید مهدی باکری وجه اشتراک دارند. این دو شهید از خدا خواستند که آنها را پاک قبول کند.

وی گفت: شهیدی که خود را شناخت، خدا را شناخت و باکری از مردمی بود که شراب توحید را چشید و در میان عرفان، درک پروردگار ولی وجودش آماده پرواز شد.

واحدی درباره شهید باکری گفت: پس از گذشت 37 سال هنوز عشق و یاد او در دل کسانی که به او دل دادند و او را الگوی خود قرار دادند کاملاً تازه است و همچنان به وصیت او عمل می کنند.

وی ادامه داد: باکری بسیار متفکر، بسیار متفکر و بسیار کم حرف بود. از شدت ایمانش آرامش عجیبی داشت. امروز باید شهدا را به جهانیان تقدیم کنیم و قبل از آن به جوانان و نوجوانان، آن وقت این انقلاب آنقدر قوی می شود که هیچکس نمی تواند آن را تکان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید