بهترین تم را برای تولد یک پسر برای تعطیلات فراموش نشدنی انتخاب کنید

زمان: 17:49
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777564

تولد یکی از مهمترین جشن ها در زندگی هر فردی است که برای کودکان جذابیت خاصی دارد و برگزاری این تعطیلات با موضوع تولد خاص برای شما یک تعطیلات زیبا و رویایی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انتخاب یک تم تولد زیبا به شما کمک می کند تعطیلات فراموش نشدنی را ترتیب دهید. با خرید تم تولد هماهنگ با سلیقه خود ، فضایی شیک و زیبا در تعطیلات خود خواهید داشتبه

تولد یکی از مهمترین جشنها در زندگی همه است که مخصوصاً برای کودکان جذاب است. برگزاری این تعطیلات با تم تولد خاص برای شما یک تعطیلات زیبا و رویایی خواهد بود. تم های تولد با طرح های مختلف برای پسران ، پسران و بزرگسالان را می توان از فروشگاه لوازم جانبی تولد خریداری کرد و تعطیلات فراموش نشدنی را برای شما عزیزان ترتیب داد.

فروش تم تولد پسرانه در فروشگاه سرزمین تولد

تم های تولد با الگوهای مختلف را می توان در مرکز تم تولد در تهران خریداری کرد. تم های تولد شامل بسته ای با طرح ویژه جشن تولد است که در آدرس فروش تم تولد در تهران یافت می شود و قابل تهیه است. این بسته دارای طراحی خاصی است که برای موارد زیر در دسترس است:

  • بشقاب های یکبار مصرف ، لیوان های کاغذی ، کارد و چنگال پلاستیکی.
  • نی پلاستیکی ، جعبه ذرت بو داده.
  • برچسب نوشابه ، خلال دندان ، چاقوی کیک.
  • تاج کاغذی ، کلاه مقوایی ، لیوان های مقوایی.
  • نخ یا پرچم ساده و قابل توجه ، علامت یا فلشی که به تولد ، کارت تولد اشاره می کند.

برای خرید تم تولد در تهران و تم تولد کرج می توانید به فروشگاه های مرتبط مراجعه کرده و آنها را بصورت بسته بندی یا جداگانه با بهترین متریال و کیفیت خریداری کنید. شما می توانید با انتخاب از بین این طرح های زیبا و رنگارنگ ، با توجه به سلیقه شما عزیزان تعطیلات متفاوت و به یاد ماندنی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که تم های تولد فقط برای تولد کودکان نیست ، بلکه می توان از تم های شیک و پیچیده برای تولد بزرگسالان نیز استفاده کرد.

تم تولد برای پسران

لباس های موضوعی پسرانه برای تولد مجموعه ای از لباس ها و تزئینات مناسب پسران تا 18 سال است. البته این یک تقسیم بندی کلی است و بسته به روحیه شخص یا مهمانان دعوت شده می تواند برای افراد 18 تا 25 سال استفاده شود. تم های تولد پسرانه در طرح های جذاب مختلف برای پسران ارائه شده است که هر کودکی را خوشحال می کند. همچنین خرید لباس تولد پسرانه متناسب با تم شما ، فرزند شما را بسیار خوشحال می کند.

تم تولد پسر به همراه لباس تولد پسرانه که بر تن دارد ، فرزند شما را به ستاره زیبایی تبدیل کرده است که در روز تولدش در آسمان می درخشد. موضوع و لباس تولد پسر باید با روحیه و علایق آنها هماهنگ باشد و اغلب دارای شخصیت های کارتونی و افسانه ای باشد. موضوعات مختلف و زیبایی برای تولد یک پسر وجود دارد که می تواند مطابق سلیقه فرزند شما انتخاب شود. گزینه های زیادی برای خرید آنلاین تم تولد پسر وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • پرنده عصبانی ، هری پاتر.
  • ماشین ها ، کشتی ها ، رئال مادرید.
  • بتمن ، مرد عنکبوتی ، بن تن.
  • مینیون ها ، خرس های قطبی ، سگ های نگهبان و موارد دیگر.

زیباترین تم برای تولد یک پسر در وطن

تم تولد پسرانه فضایی ظریف و چشم نواز ایجاد می کند و رنگ و بویی فوق العاده به جشن شما می بخشد. دختران معمولاً به دکوراسیون حساس هستند و رنگ ها و طرح های خاص را دوست دارند. برگزاری یک مهمانی با موضوع شیک برای تولد یک پسر ، فرزند شما را در شادی فرو می برد و فضایی دلخواه ایجاد می کند. تم تولد پسر معمولاً برای دختران تا 18 سال مناسب است ، اما با توجه به روحیه فرد می تواند تا 25 سالگی مورد استفاده قرار گیرد.

تزیینات تولد پسر اگر او لباس تولد پسرانه به تن کرده باشد ، جشن جالبی خواهید داشت. با خرید لباس تولد نوجوان ، همه چیز از دکوراسیون و فضای تولد شما گرفته تا لباس و غذا با یکدیگر هماهنگ می شود. رنگ صورتی یکی از محبوب ترین رنگ های تم پسرانه است که حتی با یک طرح ساده بسیار مطلوب است. قیمت تم تولد پسر با طرحهای مختلف مناسب است و در مدلهای زیادی موجود است که برخی از آنها عبارتند از:

  • تینکربل ، موآنا ، باربی ، مینی موس.
  • ایموجی ، پانی کوچک ، خرس صورتی کوچک ، پونی.
  • کتی ، یخ زده ، میکی موس ، خال خالی.
  • پری دریایی ، صوفیه ، میشا و ماشا ، راپونزل ، گیسو کمند.

تم های متحرک برای تولد

تم تولد شاهزاده یکی از شیک ترین و پرطرفدارترین طرح هایی است که می توان از آن برای دختران و پسران استفاده کرد. با خرید تم تولد شاهزاده که الگوهای متفاوتی دارد ، برای کودک خود یک جشن رویایی درست کنید. یکی دیگر از طرح های فوق العاده که می توانید هنگام خرید لوازم تولد در تهران در نظر بگیرید تم باب اسفنجی است. تم باب اسفنجی برای کودکان بسیار محبوب است و می تواند برای دختران و پسران استفاده شود.

مهمانی رویایی با خرید تم های زیبا برای تولد

شما می توانید با خرید اقلام تولد در تهران ، جشن تولد خاصی را مطابق با سلیقه و علایق شما عزیزان آماده کنید. تم تولد با طرح های مختلف برای نوزادان و بزرگسالان در بازار موجود است. تم تولد کودکان با طرح های فوق العاده خاص مانند رنگین کمان ، اسب شاخدار ، بستنی قیفی شکل ، ساحل و غیره. آنها قلب هر کودکی را به دست خواهند آورد تم های بزرگسالان بیشتر طرح های ساده ای هستند که بسیاری از افراد برای تولد خود از آن استفاده می کنند. تم های بزرگسالان طراحی شده توسط Chanel ، Love ، Paris ، Master و غیره جشن تولد شما را بسیار خاص و جوان خواهد کرد.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید