آشنایی با عامل سیدورف برای مسلمان شدن زن ایرانی

آشنایی با عامل سیدورف برای مسلمان شدن  زن ایرانی

کلارنس سیدورف، ستاره سابق تیم ملی هلند و میلان این هفته بار دیگر در رسانه های جهان خبرساز شد اما این بار موضوع نه به خاطر شهرت ورزشی او، بلکه مسلمان شدن این فوتبالیست در جهان بود.

ابتدا باید سیدورف را بشناسیم. طراح و هافبک سابق تیم ملی هلند از سال 2002 تا 2012 دوران طلایی را با میلان پشت سر گذاشت و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. ستاره هلندی قبل از پیوستن به میلان در رئال مادرید و اینتر بازی می کرد. سیدورف 10 سال طلایی را در میلان گذراند و یکی از اسطوره های روسونری به حساب می آید.

اما داستان مسلمان شدن سیدورف در دو سال گذشته کلیدی بوده است. ستاره هلندی دو سال پیش برای تجارت در امارات اقامت گزید و از آن زمان تاکنون در این کشور زندگی می کند.

بنا بر گزارش ها سیدورف پس از جدایی از همسرش با یک زن ایرانی به نام سپیده مکرماتی در امارات متحده عربی آشنا شد و در نهایت سال گذشته با یک زن ایرانی-کانادایی ازدواج کرد.

همسر جدید سیدورف به دلیل ایرانی بودن در خانواده ای مسلمان بزرگ شد. شغل اصلی این خانم زیورآلات است. بسیاری بر این باورند که پس از اینکه سیدورف پس از مسلمان شدن پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، این فوتبالیست مشهور به همسرش کمک کرد تا مسلمان شود.

تاثیر همسر سیدورف در غسل تعمید این فوتبالیست را نمی توان انکار کرد، اما اگر با دقت بیشتری نگاه کنید، می بینید که شخص دیگری تاثیر زیادی در مسلمان شدن سیدورف داشته است.

گزارش ها از امارات حاکی از آن است که حبیب نورماگومدوف مردی است که به شدت سیدورف را تحت تاثیر قرار داده و در نهایت این فوتبالیست مشهور را لقب گرفته است. حبیب نورماگمدوف مبارز روس و داغستانی در UFC (مبارزه ترکیبی) شهرت جهانی دارد. حبیب را می توان یکی از نمادهای مسلمان در ورزش قهرمانی دانست. مبارز مسلمان روسی در 12 سال حضور خود در UFC شکست ناپذیر بود. او سال گذشته در بحبوحه مرگ پدرش بر اثر بیماری قلبی و قولی که به مادرش داده بود، دنیای مبارزه را وداع گفت.

در مبارزات حبیب در این مسابقات، تماشاگران همیشه کلمات کلیشه ای را از مکتب اسلام پاک می کردند. جنگنده روسی پس از پیروزی های خود همیشه به نشانه قدردانی سر تعظیم فرود می آورد. اولین کلمه حبیب در مصاحبه های بعد از بازی که در همه آن ها برنده شد «سبحان الله» بود.

حبیب اسلام را به ویژه در دنیای حرفه ای ورزش ترویج داد و اعتقادات مذهبی و پایبندی این مبارز روسی به مبانی اسلام کاملاً مشخص است. او هرگز اجازه نداد الکل در نشست خبری خود جایی داشته باشد و قبل از بازی واکنش های جالبی به زنان داشت.

این شخصیت ورزشی روس در دو سال گذشته سفرهای زیادی به امارات داشته است و همچنین با سیدورف در مورد روابط نزدیکش با وارث تاج و تخت دبی دیدار کرده است. ستاره سابق میلان در دو سال گذشته رابطه نزدیکی با حبیب داشته و به شدت تحت تاثیر این ورزشکار مسلمان قرار گرفته است.

این مبارز روسی مدرسه فوتبال ترکیبی UFC را در دبی با سیدورف ایجاد کرد. این مدرسه سیدورف را به UFC علاقه مند کرد و او بارها با حبیب ملاقات کرد. نام این مدرسه از ترکیب دو اسطوره فوتبال و کشتی گرفته شده است.

شخصیت مرموز داستان اسلام آوردن سیدورف بدون شک حبیب نورماگمدوف است. او با ایمان قوی به اسلام و فعالیت های عملی خود در دنیای ورزش، تأثیر زیادی در غسل تعمید بسیاری از مسلمانان جهان داشت که مهمترین آنها سیدورف بود.

دیدگاهتان را بنویسید