آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی در تهران


ساعت: 17:02
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918922

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی از سوم آذرماه به مدت یک ماه ادامه دارد و پس از این مهلت امکان تمدید آن وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی وحدتکار مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: یکی از دغدغه ها و نیازهای مهم رانندگان تاکسی ایجاد بیمه تکمیلی برای آنها و خانواده هایشان است که با همت همکاران سازمان تاکسیرانی معرفی شد. سال های گذشته

وی در ادامه گفت: هزینه بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی به صورت رایگان توسط سازمان تاکسیرانی شهر تهران پرداخت می شود. همچنین رانندگان تاکسی می توانند با پرداخت هزینه ای معین، خانواده خود را برای بیمه تکمیلی ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان به شرایط ثبت نام اشاره کرد و تاکید کرد: ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی از سوم آذرماه به مدت یک ماه ادامه دارد و پس از این مدت امکان تمدید آن وجود ندارد. همچنین یکی از شرایط اخذ این بیمه، داشتن سوابق معتبر رانندگی تاکسی می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، با توجه به اهمیت این موارد، لازم است رانندگان تاکسی در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود در تاریخ مقرر اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید