آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در مزایده بیش از 5 هزار معدن از 5 مهرماه


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903215

رئیس سرویس بهره برداری از معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام داوطلبان شرکت در مناقصه و گستره 5 هزار و 349 معدن از پنجم مهرماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی حمیدی اظهار داشت: 5 هزار و 349 پهنه و معدن شامل مجوزهای معدنی، درخواست اکتشاف، پروانه معدن، گواهی اکتشاف، پروانه بهره برداری و معادن متروکه از 26 مهرماه در قالب مزایده به متقاضیان اعطا می شود. تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) باید قیمت های پیشنهادی خود را ارائه کند.

رئیس دفتر بهره برداری از معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه این مناطق در 31 استان کشور به اضافه جنوب کرمان واقع شده است، گفت: این استان ها به 4 بخش تقسیم می شوند. بخش شامل مناطق و معادن استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، هرمزگان و بوشهر است و متقاضیان از تاریخ 5 مهر لغایت 20 آبان ماه فرصت دارند همانند سایر استان ها تا 5 آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. محدوده زمانی آنها در سایت اداره کل استان اعلام شده است

حمیدی با بیان اینکه محدوده های مزایده که در سطح کشور تعیین می شود با رنگ متفاوتی در سامانه کاداستر معادن مشخص شده است، افزود: هر کدام از این مناطق دارای کد شناسایی هستند که متقاضیان می توانند با استفاده از آن از کد سوابق منطقه استفاده کنند. از منشی خانه می خواهند اداره کل صامت همان استان باید با مطالعه بیشتر وارد مزایده شود.

وی بر لزوم داشتن صلاحیت های فنی و مالی برای متقاضیان تاکید کرد و گفت: این افراد می توانند در مدت زمان کوتاهی از طریق سازمان نظام مهندسی معدن و یا اداره کل صمت استان خود صلاحیت فنی و مالی خود را دریافت کنند که اعتبار این گواهینامه به مدت یک سال است. در کل کشور معتبر است.

دیدگاهتان را بنویسید