آغاز ثبت نام مدیران خودرو/ پیش پرداخت محصولات چقدر است؟

آغاز ثبت نام مدیران خودرو/ پیش پرداخت محصولات چقدر است؟

از امروز 30 تیر 1402 تا 4 تیرماه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه که محصولات مدیران خودرو را در اولویت قرار داده اند می توانند محصولات خود را با پیش پرداخت خریداری کنند. پیش پرداخت مدیران خودرو چقدر است؟

بر اساس بخشنامه شماره 3 مدیران خودرو، کلیه متقاضیان مرحله دوم طرح سامانه یکپارچه که کد ملی آنها در این سامانه اعلام شده است از تاریخ 31 لغایت 25 تیرماه 1402 می توانند با مراجعه به یکی از نمایندگی های مجاز نسبت به پیش پرداخت اقدام کنند. مدیران خودرو ثبت نام خود را نهایی کنید.

این طرح فروش شرکت مدیریت خودرو به صورت قیمتی نامشخص بوده و اسامی محصولات ثبت شده در زیر آمده است.

چهار خودرو در طرح فروش شرکت مدیریت خودرو به شرح زیر موجود است. خودروهای X22 Pro، X22 Pro Turbo، Arizo 5 و X55 Pro. اما پیش پرداخت هر یک از این خودروها چقدر است؟

بر اساس جدول منتشر شده از سوی این شرکت، مبلغ پیش پرداخت X22 Pro 212 میلیون تومان است. مبلغ پیش پرداخت X22 Pro Turbo 261 میلیون تومان است. پیش پرداخت Arizo 5 حدود 329 میلیون تومان و پیش پرداخت X55 Pro 374 میلیون تومان است.

مدیران پیش فروش خودرو

طبق این بخشنامه کلیه داوطلبان با تاریخ تحویل 1402 (تا پایان سال) از تاریخ 21 لغایت 25 تیرماه موظف به پرداخت پیش پرداخت هستند و در صورت عدم واریز، ثبت نام و تعیین وقت قبلی لغو خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است مبلغ فوق 30% قیمت کل خودرو بوده و مابقی به نرخ روز و در زمان تحویل خودرو قابل پرداخت می باشد.

زمان تکمیل پرداخت فرا رسیده است

مدیران خودرو اعلام کردند که مشتریان مابقی مبلغ را حدود سه ماه قبل از موعد تحویل خودرو پرداخت خواهند کرد. لذا داوطلبان از زمان ارسال دعوتنامه پیامکی می بایست برای پرداخت مابقی قیمت محصول به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو مراجعه کنند.

بر اساس این بخشنامه پیش فروش فوق فاقد حقوق صاحبان سهام بوده و تنها ۱۲ درصد سود تاخیر و انصراف دارد.

دیدگاهتان را بنویسید