آغاز سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج “سودای عشق” در استان کرمانشاه


ساعت: 14:46
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885621

افشین آزادی از آغاز سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، افشین آزادی امروز سه شنبه در نشست همفکری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه که در سالن انتظار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه ایثارگران. در عملیات مرصاد تصریح کرد: عملیات مرصاد یک عملیات بسیار موفق و پاسخی کوبنده به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: سازمان بسیج هنرمندان کشور در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توجه به اجرای فرامین مقام معظم رهبری با توجه به گسترش و توسعه فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی و دستاوردهای شجره طیبه بسیج، جشنواره سراسری تئاتر بسیج را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار کردند.

وی همچنین از آغاز سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» در کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره پس از 6 سال وقفه در آستانه آغاز به کار است.

آزادی خاطر نشان کرد: این جشنواره در سه بخش مسابقه تئاتر صحنه، تئاتر خیابانی و نمایش برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره با چرخه استعدادیابی تئاتر فرصت مناسبی برای به نمایش گذاشتن استعدادهای برتر در عرصه تئاتر استان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه گفت: فراخوان و رونمایی از پوستر جشنواره به زودی انجام می شود.

وی بیان کرد: باید از نظر بودجه و اعتبار تلاش جدی کنیم و نهادهای ذیربط باید در این مسیر کمک کنند تا بتوانیم کرمانشاه را که قطب هنری کشور است و هنرمندان ماندگار زیادی وجود داشته و دارند، بیاوریم. در این استان به جایگاه واقعی خود رسیده است».

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات سعید نوروزی قدردانی و هاشم پورمحمد به عنوان مسئول جدید انجمن نمایشی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید