سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج برگزار می شود


ساعت: 08:37
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909624

مردانی با اشاره به افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: از بین 12 اثر ارائه شده در جشنواره 7 نمایش برگزیده شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی مردانی رئیس بسیج هنرمندان استان بوشهر با اشاره به افتتاحیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر گفت: از بین 12 اثر ارائه شده در این جشنواره 7 نمایش انتخاب شدند.

مردانی از اجرای شش تئاتر صحنه ای و یک نمایش خیابانی خبر داد و گفت: این اجراها در مجموعه هنری نهم روی صحنه می رود و هنرمندان این جشنواره به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی موضوع نمایش در این جشنواره را مسائل اجتماعی و خانوادگی، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و با هم بودن، معرفی شخصیت های شاخص و شهدا عنوان کرد و گفت: نمایش های برگزیده برای حضور در تئاتر ملی بسیج ارائه می شود. جشنواره.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر از اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج در بوشهر عصر چهارشنبه در مجموعه فرهنگی 9 روز بوشهر خبر داد و گفت: 100 هنرمند در سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج در بوشهر حضور دارند.

این مسئول از استقبال مطلوب خانواده ها از این جشنواره خبر داد و بیان کرد: استقبال مردم از جشنواره تئاتر بسیج در استان مطلوب بوده و عصر چهارشنبه با برگزاری مراسم اختتامیه، برترین های جشنواره توسط هیئت داوران انتخاب و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید