جشنواره تئاتر و عکس بسیج در استان همدان برگزار می شود


ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887317

امیر ترکاشوند مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری جشنواره ملی تئاتر و عکس بسیج با رویکردی متفاوت و جدید خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج با عنوان (سودای عشق) و پنجمین دوسالانه (اکس نور) سراسر کشور که بخش استانی آن به دبیری فواد ابراهیمیان و به کارگردانی لیلا یوسفی مهرماه امسال در تئاتر برگزار می شود. سال ..


امیر ترکاشوند، مسئول بسیج هنرمندان استان همدان افزود: این جشنواره با رویکردی جدید و با تکیه بر نشاط اجتماعی و ژانر کمدی و تراژدی و همچنین با تکیه بر موضوع «خانواده من» با تنوع مقایسه ای برگزار می شود. موضوعات مربوط به سال های گذشته.


ترکاشوند با اشاره به حمایت بسیج از هنرمندان استانی تصریح کرد: جشنواره تئاتر ابتدا در سطح استان با دریافت آثار نمایشی در دبیرخانه استان و پس از ارزیابی و انتخاب برترین ها به مرحله کشوری راه پیدا می کنند و در بخش عکس با دعوت نامه. فقط و اطلاع رسانی اطلاع رسانی در بین عکاسان و علاقه مندان در سطح استان به صورت مستقیم در دبیرخانه کشوری با حمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور شرکت کرده و در مرحله ارزیابی قرار می گیرد..


وی ادامه داد: گروه های منتخب استانی در حوزه تئاتر با راهیابی به صحنه کشوری از حمایت بیشتری برخوردار خواهند شد که تاکنون این حمایت مالی از گروه های تئاتری در سال های گذشته بی سابقه بوده است..


مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان درباره برگزاری قطعات این جشنواره گفت: نمایش صحنه ای، خیابانی و میدانی و نمایشنامه نویسی سه قسمت این جشنواره است که در صحنه کشوری باید در این مرحله شرکت کنند اما بخش دراماتورژی آثار توسط دبیر خانه ولایت جمع آوری و به دبیرخانه کشور ارسال می شود. همچنین در جشنواره عکس بسیج 3 بخش : 1_شما یک حرفه ای قرار دهید 2_حرفه ای بدون قرارداد 3_ بخش عمومی ویژه برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این سازمان مراجعه کنند www.7honar-hmd.ir پرس و جو کنید و پس از تحقیق دقیق در مهلت های تعیین شده شرکت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید