آغاز طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا در اراک/ قیمت مرغ در مرکزی به زیر نرخ مصوب رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص وضعیت بازار شب یلدا و آخرین وضعیت نظارت بر بازار گفت: هر ساله در روزهایی که خرید و فروش برخی کالاهای اساسی بیشتر است و مردم انگیزه بالایی برای خرید دارند، اتاق اصناف برنامه ریزی های ویژه ای برای این امر در دستور کار دارد. یکی از آنها این شبهای یلدا است.

وی افزود: هر ساله تقریبا یک هفته مانده به شب یلدا پروژه های ویژه اتاق اصناف در دستور کار قرار می گیرد. امسال این طرح از پنجشنبه 16 آذرماه تا دو روز بعد از شب یلدا اجرا می شود و در طول دو هفته برنامه ویژه ای در این خصوص داریم.

راه اندازی طرح ویژه نظارت بر بازار شب یلدا در اراک

رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: این طرح ویژه این روزها برای کالاهای پرمصرف اعم از میوه، آجیل، شیرینی و اقلام اساسی در حال انجام است و البته از سایر اقلام و کالاها اطلاعی نخواهیم داشت. ، و غیره. بر نظارت بر این کالاها تمرکز کنید.» و شماره تلفن چهار رقمی 3820 برای انتقال شکایات و انتقادات در دسترس مردم است.

وی گفت: کارشناسان و بازرسان اتاق اصناف این روزها آماده پذیرش انتقادات و شکایات مردمی هستند و بالغ بر صد نفر در استان این روزها به صورت محسوس و نامحسوس مشغول به کار هستند.

تا پایان سال کمبودی در زمینه کالاهای اساسی نداریم

زند ادامه داد: این روزها کمتر شاهد گرانفروشی و گرانی اجناس مردم هستیم و امیدواریم این روزها مردم بتوانند اوقات خوشی را در کنار خانواده خود داشته باشند و ما نیز وظیفه خود را برای نظارت به درستی انجام می دهیم. ما قصد داریم آن را بسازیم.

وی افزود: تا پایان سال در بخش و کشور کمبود کالا و مایحتاج اولیه و مایحتاج اولیه وجود ندارد و خوشبختانه در استان و کشور کالاهایی با کیفیت متفاوت وجود دارد.

قیمت مرغ در مرکز کمتر از نرخ مصوب شد

رئیس اتاق اصناف استان های مرکزی گفت: خبر خوبی در مورد مرغ می توان گفت. خوشبختانه در حال حاضر مرغ در استان مرکزی با قیمت مصوب دولت به فروش می رسد و امروز تا 27 هزار تن در فروشگاه ها به فروش می رسد که قیمت اعلام شده 31 هزار تن است.

وی خاطرنشان کرد: مرغ منجمد در استان به میزان کافی کیلویی 20 هزار تن وجود دارد و مرغ گرم با حداکثر قیمت 29 هزار تن و زیر قیمت مصوب دولت به فروش می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید