آغاز پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهری و احداث تصفیه خانه نیشابور


ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816032

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نیشابور برگزار شد.

صبح امروز در حاشیه بازدید حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهری و احداث تصفیه خانه در نیشابور آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; صبح امروز در حاشیه سفر حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملیات تکمیل شبکه فاضلاب شهری و احداث تصفیه خانه فاضلاب نیشابور از مجتمع فولاد خراسان آغاز شد.

کسری گفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در این نشست گفت: امروز بزرگترین سرمایه گذاری شرکت مجتمع فولاد خراسان خارج از سایت صنعتی این شرکت است که در نتیجه اجرای آن سالانه 14 میلیون مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی و بازدهی دارد. آن را در چرخه مصرف.

وی افزود: این پروژه عظیم شامل احداث 280 کیلومتر شبکه فاضلاب، 50 هزار انشعاب خانگی در نیشابور، احداث تصفیه خانه مدرن با ظرفیت 40 هزار متر مکعب و سایر امکانات لازم با سرمایه گذاری بالغ بر 1200 میلیارد تومان است. ” به مدت 4 سال اعمال خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان گفت: پیرو تفاهم نامه مجتمع فولاد خراسان و آبفای نیشابور، در ازای اجرای این پروژه بزرگ توسط مجتمع فولاد خراسان، این مجتمع حق جمع آوری و بهره برداری از فاضلاب نیشابور به مدت 25 سال را خواهد داشت. سال ها.

وی افزود: برآورد می شود در طول اجرای 25 ساله این طرح، نیاز به برداشت آب از منابع زیرزمینی نیشابور به 290 میلیون مترمکعب کاهش یابد.

این مجموعه با همکاری مجتمع فولاد خراسان، تیپ 21 امام رضا (ع)، شهرداری، شورای اسلامی شهر، بنیاد حفظ آثار و با محوریت استان شهر در مدت دو سال زمینی به مساحت 100 متر مربع ساخته می شود. حدود دو هزار و سیصد متر مربع ساخت دو طبقه و زیربنای حدود دو هزار متر مربع.

مجتمع فرهنگی ایثار و شهادت در بوستان شهدای گمنام و جنب گلزار شهدای گمنام نیشابور با حضور عبدالملکی وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی و امور اجتماعی با اعطای وام کلنگ زنی شد. بیش از 12 میلیارد تن مجتمع فولاد خراسان.

این مجموعه با همکاری مجتمع فولاد خراسان، تیپ 21 امام رضا(ع)، شهرداری، شورای اسلامی شهر، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و با محوریت استان شهرستان برای دو نفر برنامه ریزی شده است. سال اعم از اداری، خدماتی، کتابخانه، قرائت‌خانه، پژوهشگاه شهدا، موزه شهدا در زمینی به مساحت دو هزار و سیصد متر مربع در دو طبقه و زیربنای حدود دو هزار متر مربع ساخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید