مناقصه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز برگزار می شود

ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785700

علی اکبر محرابیان با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز گفت: مناقصه تصفیه خانه غرب اهواز باید انجام شود و این کار به سرعت انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، علی اکبر محرابیان در نشست بررسی آخرین اقدامات پروژه های آبفای خوزستان که امروز 29 آبان ماه در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: کاهش از 36 ماه به 24 ماه اما کار پیشنهادی در برنامه 36 ماهه.

وی افزود: این کار نیاز به اصلاح دارد و بخشی از پروژه فاضلاب اهواز که در اختیار قرارگاه خاتم است باید در برنامه زمانی 24 ماهه انجام شود.

وزیر نیرو با اشاره به بارندگی های پیش رو در اهواز گفت: نقاط تجمع آب و سابقه سیلاب در سال های گذشته باید توسط آبفای خوزستان شناسایی می شد که خوشبختانه این نقاط شناسایی شده است.

محرابیان گفت: برای رفع مشکل سیلاب در این مناطق تعدادی پمپ اضافه شده و پمپ های موجود اصلاح و تعمیر شده است. همچنین به ما گفته اند که رانش زمین که باعث بروز سیل و مشکلات سیل می شود، اصلاح شده است، اما باید مراقب باشیم که با بارندگی های پیش رو در اهواز مشکل سیل وجود نداشته باشد.

وی در خصوص پروژه های فاضلاب شهرهای دیگر خوزستان ادامه داد: پروژه های فاضلاب شهرهای دیگر خوزستان باید فعال شود. خوشبختانه پروژه فاضلاب اهواز به خوبی فعال شده است، اما سایر شهرهای خوزستان به ویژه شهرهای جنوبی استان مانند هرمشهر، آبادان، بندر امام و … که مشکل جذب آب وجود دارد، پروژه های فاضلاب این شهرها انجام می شود. باید فعال شود.

وزیر نیرو گفت: برای فعال سازی پروژه های فاضلاب در شهرهای خوزستان باید انرژی خوبی سرمایه گذاری شود و هر چه زودتر شاهد فعال شدن این پروژه ها باشیم.

محرابیان با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز گفت: مناقصه تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز باید انجام شود و به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید