واحد دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری شهرکرد در چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879178

در دهه تولید و تجارت و با حضور یکی از اعضای هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران؛ مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهری صنعتی شهرکرد با وام 60 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز; وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بحران کم آبی این پروژه مهم زیست محیطی با ظرفیت 600 متر مکعب در روز برای استفاده از آب خاکستری و کنترل شرایط موجود با تصفیه فاضلاب اجرا و به بهره برداری رسیده است. گیاه. ”

حمیدرضا فلاح افزود: در همین رابطه در آیینی دیگر در شهرستان بروجن؛ ساخت مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی بروجن با وام اولیه 180 میلیارد ریال و ظرفیت 1200 متر مکعب در روز آغاز شده است که خدای ناکرده باعث افزایش راندمان و بهبود فرآیند پالایشگاه پس از تکمیل خواهد شد. . از عملیات اجرایی

وی تصریح کرد: برای پاسداشت دهه تولید و تجارت; با وام اولیه 365 میلیارد ریال، عملیات اجرایی ایجاد فاز 4 شهرک صنعتی بروجن در زمینی به مساحت 200 هکتار آغاز شد که پس از تکمیل، مساحت کل شهرک صنعتی بروجن به 484 هکتار افزایش می یابد.

گفتنی است در استان چهارمحال و بختیاری 32 شهر و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد و در حال حاضر زمینه واگذاری زمین به متقاضیان در 22 شهر و ناحیه صنعتی برای سرمایه گذاری در بخش های تولیدی، خدماتی و تجاری وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید