آقاجانیان آفتابی شد. 4 ضربه گیر تیم ملی/لژیونر در بین ضربات اوت ها مشخص شد؟


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910576

اتفاقات مهمی در آخرین تمرین تیم ملی در تهران پیش از سفر به قطر رخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تمرین امروز تیم ملی که آخرین تمرین ملی پوشان در تهران قبل از سفر به قطر برای حضور در جام جهانی بود، با حضور اصحاب رسانه همراه شد و اتفاقات مهمی در آن رخ داد. اولین نکته تمرین حضور کی روش دستیار جوان ایرانی در تمرین بود. بعد از بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران، صحبت ها درباره دستیار ایرانی او زیاد است. در نهایت جواد نکونام به دلیل نارضایتی باشگاه فولاد از همکاری با تیم ملی امتناع کرد. در نهایت سرمربی تیم ملی پرتغال به سراغ مارکار آقاجانیان دیگر همکار سابقش رفت که در روزهای اخیر خارج از ایران زندگی می کرد و به گفته کی روش تمرکزش روی آنالیز تیم آمریکایی بود.

از ساعت 11 امروز (یکشنبه) در زمین شماره 2 اردوی تیم های ملی دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال آغاز شد. این تمرین برای اولین بار با حضور مارکار آقاجانیان، دستیار ایرانی کی روش برگزار شد.

آقاجانیان که در اولین دوره حضور کی روش به عنوان دستیار سرمربی پرتغالی فعالیت می کرد، پس از کنار گذاشته شدن جواد نکونام بار دیگر به کار فنی تیم ملی اضافه شد.

البته تمرین امروز تیم ملی نکات مهم دیگری هم داشت.

سامان فلاح، امید نورافکن، محمدرضا اخباری و میلاد سرلک، 4 بازیکنی که در تمرین روز گذشته حاضر نشدند و شایعاتی مبنی بر خط خوردن این 4 بازیکن از لیست جام جهانی به گوش رسید، در تمرین امروز تیم ملی حضور ندارند به غیبت آنها در تمرین امروز مشخص شد که آن زمزمه ها درست بوده و آن مردان لیست کی روش در جام جهانی در خطر بوده و جام جهانی را از دست داده اند.

حضور هر 3 دروازه بان منتخب در تمرین امروز تیم ملی نیز جالب توجه است. در شرایطی که تنها 3 دروازه بان در لیست نهایی تور جهانی حضور دارند و کی روش با تکیه بر بیرانوند و حسینی، به نظر می رسد پیام به سومین گزینه خود برای جام جهانی نیاز دارد و این یعنی نام امیر عابدزاده در لیست نهایی نیست. در واقع با این تصمیم یکی از لژیونرها از این لیست خارج می شود مگر اینکه سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرد 4 دروازه بان را به جام جهانی ببرد که بسیار بعید به نظر می رسد.

علیرضا بیرانوند، پیام نظام، سیدحسین حسینی، مرتضی پورعلیگنجی، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، رامین رضاییان، مهدی ترابی و وحید امیری از جمله حاضران در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان هستند. دعوت شده اند و بدین ترتیب مشخص می شود که این افراد در لیست نهایی مسافران جام جهانی قرار دارند.

در همین راستا امروز لیست تیم ملی برای جام جهانی 2022 به صورت رسمی اعلام می شود و فردا ساعت 16 تیم ملی راهی قطر می شود.

ملی پوشان فردا (دوشنبه) راهی قطر می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید