آقای آژورلو با ستاره های مردم درست رفتار کن!

آقای آژورلو با ستاره های مردم درست رفتار کن!

پرویز بروند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه و کاپیتان سابق استقلال در گفت وگو با خبرورزشی در واکنش به ممنوعیت حضور سیاوش یزدانی در تمرین استقلال گفت: جای تعجب و تاسف است که هر روز از اردوی تیم استقلال اخبار ناامید کننده است! این وضعیت در دورانی که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال شد چه معنایی دارد؟

وی ادامه داد: از اتفاقات فصل قبل در خصوص کاپیتان محبوب استقلال که از مشکلات اقتصادی مردم صحبت می کرد، شرایط به گونه ای تغییر کرد که او دیگر در کنار تیم محبوبش نمی ماند. وریا غفوری چه حرف بدی زد؟ اگر کاپیتان یک تیم پرطرفدار از مشکلات مردم صحبت نمی کند، چه باید بگوید؟ هر چیزی که پنالتی و ضربه از راه دور نباشد. هواداران استقلال همان ایرانیانی هستند که در کوچه ها و کوچه های این کشور زندگی می کنند.

آقای آژورلو با ستاره های مردم درست رفتار کن!

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به اتفاقات مربوط به عارف گلمی افزود: آقای آجورلو چرا عارف گلمی را در آستانه بازی سرنوشت ساز با فولاد از تیم کنار گذاشتید؟ شاید اگر او بود آن گل را نمی زدیم و به عنوان برنده زمین را ترک می کردیم، اما شما او را به دلیل اظهار نظر شخصی بازیکنتان از تمرین و مسابقه محروم کردید!

برومند در شرایطی که باشگاه استقلال دلیل غیبت یزدانی در تمرینات این تیم را نارضایتی ساپینتو از مدافع تیمش عنوان کرد، افزود: آیا اکنون نوبت سیاوش یزدانی است که او را از تیم کنار بگذارد؟ آیا با تلاش زیاد و به خواست مردم این بازیکنان را در استقلال نگه نداشتید تا در روزهای حساس از آنها استفاده کنید؟ پس چرا امروز آنها را یکی یکی از تیم جدا می کنید؟ آیا جدایی واریا کافی نبود؟ فراموش کردی یزدانی کیست؟

آقای آژورلو با ستاره های مردم درست رفتار کن!توییت سیاوش یزدانی به دلیل انتشار پست توسط باشگاه استقلال توبیخ شد و فعلا از همراهی این تیم در تمرین محروم شد.

وی افزود: این سیاوش یزدانی بود که باعث شد استقلال در بیش از نیمی از بازی های فصل گذشته کمترین گل را به ثمر برساند و همچنان بدون شکست بماند. امروز اگر در پرونده مدیر فوتبال خود قهرمانی با استقلال را روی دیوار اتاقتان می گذارید و عذرخواهی می کنید به خاطر همین بازیکنان است. همان عارف غلامی در روزهایی که سیاوش و مرادمند برای رکوردشکنی و شکست ناپذیری در خط دفاع استقلال ایستادند، آن وقت این بچه ها را از همراهی با تیمشان محروم می کنید؟

برومند در پایان تاکید کرد: هیچ باشگاه بزرگی با حمایت میلیونی هوادار با ستاره های خود به گونه ای رفتار نمی کند که شما با بازیکنان استقلال رفتار می کنید. خدا می داند فردا به کدام یک از بازیکنان استقلال می چرخد، اما راهی که برای مدیریت خود انتخاب کرده اید، راهی نیست که افرادی که مالکان اصلی این باشگاه هستند، دوست داشته باشند. به یاد داشته باشید که مالکان اصلی باشگاه استقلال مردم هستند نه شما، پس به نظرات آنها احترام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید